Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@20:47:12 GMT

قتل در قلهک تهران/ علت: ریختن آب دهان روی صورت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۲۳۹

قتل در قلهک تهران/ علت: ریختن آب دهان روی صورت

مردی که با یک قبضه چاقو، نانوایی را در قلهک به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه خبر وقوع درگیری میان دو جوان در میدان هدایت به کلانتری قلهک اطلاع داده شد که در پی آن تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در ادامه با حضور ماموران در محل و انحام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۴ساله از ناحیه قلب مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در مقابل یک مغازه سوپرمارکتی روی زمین افتاده است که با حضور عوامل اورژانس این فرد برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموران نیز تحقیقات خود در محل را با مراجعه به شاهدان و یکی از طرفین درگیری که برادر مقتول بود، آغاز کردند تا اینکه دقایقی بعد، از بیمارستان خبر رسید که مضروب به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده است.

با فوت مضروب، برادر وی به عنوان یکی از طرفین دعوا تحت بازجویی قرار گرفت و به ماموران گفت که در پیک موتوری کار می‌کنم و با قاتل برادرم که او هم پیک موتوری بود درگیر شده و از ناحیه او مورد ضرب و جرح قرار گرفتم. من هم با برادرم که در همان حوالی نانوا است، تماس گرفتم و او هم وارد نزاع شد.

در ادامه مقتول برای کمک به برادرش با ضارب درگیر شده و قاتل با چاقو این فرد را هم مورد اصابت قرار داد.

متهم به قتل نیز در همان دقایق اولیه شناسایی و دستگیر شد. این فرد در بازجویی‌های پلیسی درباره علت نزاع گفت: آب دهانم روی صورت برادر مقتول افتاد و به این شکل درگیری ما آغاز شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با تایید این خبر اعلام کرد: به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، جسد برای تعیین علت قطعی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم نیز دستگیر و برایش پرونده‌ای تشکیل شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل قلهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادرخرج در اتوبان همت | چاقوکشی دوستان صمیمی کشته داد + جزئیات

همشهری آنلاین؛ حوادث : یکی از روزهای فروردین امسال، گزارش ناپدید شدن پسری جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران اعلام شد. او آخرین بار برای دیدن دو نفر از دوستانش، ‌خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته بود. همین کافی بود تا ماموران به سراغ دو دوست جوان گمشده بروند و به تحقیق از آنها بپردازند. هرچند دو جوان مدعی بودند که اطلاعی از سرنوشت دوست گمشده خود ندارد اما در ادامه تحقیقات راز ناپدید شدن او را فاش کردند. آنها اعتراف کردند که دوست صمیمی خود را به قتل رساندند. یکی از آنها گفت: مقتول از دوستان صمیمی بود اما از چند روز قبل اختلاف میان ما شروع شد. ماجرا از این قرار بود که ما تصمیم گرفتیم برای دورهمی به خارج از تهران برویم. آن روز برای خرید وارد یک سوپرمارکت شدیم و مقتول شد مادرخرج. همه خریدها را با کارت عابربانک او حساب کردیم و قرار شد دنگمان را به او بپردازیم. ما فراموش کردیم و مقتول مدام این مسئله را پیش می کشید. همین مسئله موجب اختلاف میان ما شده بود.

متهم در ادامه گفت: شب حادثه من و دوستم با مقتول قرار گذاشتیم تا یکدیگر را ببینیم. آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم و در حال چرخیدن در خیابان بودیم. وقتی وارد اتوبان همت شدیم، مقتول بحث پول را پیش کشید. همین موجب شد تا درگیری میان ما بالا بگیرد. او ناگهان برای ما چاقو کشید و ما برای دفاع از خودمان ضرباتی به او زدیم که منجر به قتل وی شد.

وی ادامه داد: پس از قتل خیلی ترسیدیم و تصمیم گرفتیم جسد را از بین ببریم. راه افتادیم به سمت روستای مامونیه واقع در جاده ساوه. در آنجا جسد را دفن کردیم اما به شدت عذاب وجدان داریم و پشیمانیم.

پس از اعتراف این دو متهم، ماموران راهی شهرستان مامونیه شدند و پس از ساعت ها جست و جو، جسد را کشف کردند. جسد به دستور قاضی سالار صنعتگر بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبر 850140 برچسب‌ها خبر مهم مشاجره آزادراه همت - كرج فراجا قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • افزایش سلامت دهان و دندان در دوران بارداری
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • قتل مادرخرج در اتوبان همت | چاقوکشی دوستان صمیمی کشته داد + جزئیات
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی