Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر بیوکافی، مداح و ذاکر اهل بیت درباره نوع پوشش شبنم نعمت زاده در دادگاه در برنامه سلام صبح بخیر گفت: این کار باعث خراب شدن بعضی از جلوه‌های دینی می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FFp برچسب ها: مداح ، شبنم نعمت زاده ، بازارنیوز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مداح شبنم نعمت زاده بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان بیش از ۴۹۳ هزار مشترک است که در حال حاضر ۶۶۵ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی با بیان اینکه ۴۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در سال گذشته انجام شد و هم اکنون هشت هزار و ۳۷۴ کیلومتر شبکه‌گذاری در استان وجود دارد، عنوان کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۰ مشترک سال گذشته در شبکه گازرسانی قرار گرفتند که معادل ۱۱ درصد کل سنوات قبل از این دولت بود.

حجتی پور اضافه کرد: گازکشی به ۲۰۶ واحد صنعتی استان قزوین در سال گذشته نیز با هدف تامین انرژِی تولیدی سبب شد تا شمار مشترکین صنعتی استان به چهار هزار و ۳۰ واحد برسد.

به گفته این مسئول، گاز مصرفی استان در سال گذشته حدود پنج میلیارد متر مکعب بود که از این مقدار سهم نیروگاه شهید رجایی ۲ میلیارد و ۶۸ هزار متر مکعب است.

وی بیان کرد: طبق مصوبه ابلاغی ریاست جهوری در سال گذشته برای لوله‌کشی رایگان گاز منزل حدود ۴۶۰ مددجو با صرف حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اقدام شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از یک هزار و ۱۵۰ اشتراک پذیری رایگان برای مددجویان نهاد‌های حمایتی صورت گرفته که تعداد مددجویان خدمت گرفته از مجموعه را به بیش از ۶ هزار ۹۰۰ نفر می‌رساند.

حجتی پور همچنین اضافه کرد: در سال گذشته ۴۵۲ واحد موتورخانه با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار نیز در سطح استان بهینه‌سازی شده که یکی از دستاورد‌های مهم در حوزه مصرف بهینه انرژی محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: گازرسانی به شهرک نودهک با بیش از ۹۵ میلیارد ریال، شهرک عظیمیه بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال، شهرک صنعتی کوهین و اجرای خطوط تقویتی ۲۰ اینچ البرز و قزوین به ترتیب و بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از مهم‌ترین اقدامات شرکت گاز استان در سال گذشته بود.

حجتی پور همچنین طرح‌های طراحی و ساخت دستگاه عیب‌یاب پوشش pcmx، طراحی و ساخت کنتور بر پایه نوسانگر سیالی، پروژه تجاری‌سازی نشت‌یابی با پهپاد، پروژه مطالعه و بررسی تکنولوژی نوین صنعت گاز، تجاری سازی ۲۲ محصول فیلتر ترکیبی المنتی - سیکلونی و دستگاه تشخیص محل گرفتگی لوله و بررسی و مطالعه تکنولوژی‌های نوین صنعت گاز را از جمله طرح‌های پژوهشی صورت گرفته توسط شرکت گاز استان در سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: سه پروژه پژوهشی سنتز پوشش شفاف عایق - شبیه‌سازی کنتور بر پایه نوسانگر سیالی و یک مورد پایان نامه دکتری سنتز ترکیبات آلی از ضایعات پلاستیکی نیز در سال گذشته با نتایج عالی خاتمه یافت و نتایج آن هم‌اکنون مورد استفاده کارشناسان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد