Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@03:51:08 GMT

استعفای خیرآبادی از تیم کشتی فرنگی امید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۵۰۰

استعفای خیرآبادی از تیم کشتی فرنگی امید

جمشید خیرآبادی از سمت سرمربیگری تیم کشتی فرنگی امید ایران استعفا کرد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم کشتی فرنگی امید درحالیکه فرصت کمی تا مسابقات امیدهای جهانی باقی مانده از سمت خود استعفا کرد.

متن استعفای جمشید خیرآبادی از سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید که تحویل فدراسیون کشتی داده، به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

عبدولی: مربی اجازه نداد خدافظی کنم

"در ابتدا لازم می‌دانم از اعتماد جنابعالی نسبت به اینجانب قدردانی نمایم و اعتقاد راسخ دارم که فرصت خدمت به ورزش پرافتخار کشتی فرصت خدمت به فرهنگی عزتمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که جنابعالی مستحضرید در راستای خدمت به کشتی علی رغم آنکه مشغول توسعه ورزش اول کشور و خدمت به کشتی زادگاهم هستم ولی با جدیت امور کشتی گیران تیم ملی امید را نیز دنبال می‌کردم تا جایی که خوشبختانه هم اکنون در هر وزن چند کشتی گیر آماده و با انگیزه حضور دارند که از شانس‌های اصلی کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستند و در مجموع وضعیت تیمی آنقدر خوب است که رسیدن به سکوی جهانی امیدها قابل دسترس خواهد بود.

علی ایحال با وجود مطلوب بودن وضعیت فنی تیم ملی زیر 23 سال(امید) از آنجا که هرگز دوست نداشته و ندارم بخاطر منیت‌ها کوچکترین آسیبی به عشق همیشگی‌ام کشتی برسد و از سوی دیگر همدلی را اصل انکارناپذیر موفقیت در کار فنی می‌دانم، ضمن استعفاء از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید، برای کشتی ایران و جنابعالی بهترین‌ها را آرزومندم.

در پایان از ملت شریف ایران، تمامی بزرگان، پیشکسوتان و جامعه کشتی که از گذشته تا امروز همواره مورد حمایت و لطف آنها بودم تشکر و قدردانی می‌کنم، باشد که بتوانم در زادگاه خود کردستان عزیز بیش از گذشته به کشتی ایران خدمت نمایم."

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن استعفا جمشید خیرآبادی سرمربی تیم امید کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی