Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@18:56:01 GMT

متهمی که محکوم به خرید کفش برای کودکان یتیم سرعین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۵۰۷

متهمی که محکوم به خرید کفش برای کودکان یتیم سرعین شد

متهمی که به جای حبس محکوم به خرید ۱۱۰ جفت کفش برای کودکان یتیم و بی بضاعت سرعین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدیر محمدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: فردی که مرتکب اعمال غیر قانونی در پذیرش مسافران به آبدرمانی شده بود و مجازاتی برابر یکسال حبس داشت  با لحاظ حسن سابقه و اظهار ندامت و تمایل به خدمات عمومی و عام المنفعه محکوم به خرید کفش ایرانی باکیفیت به مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای دانش آموزان بی بضاعت و یتیم شهرستان سرعین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این متخلف باید  به تعدادی در حدود ۱۱۰ جفت کفش  با اخذ شماره کفش ها که استعلام شده از محصولات ایرانی خریداری کند.

قاضی محمدی رئیس دادگستری شهرستان که احکام جالبی در جایگزینی شلاق و حبس با کارهای عام المنفعه صدور می کند پیش از این نیز محیط بانی که گزارش خلاف واقع داده بود را به پرورش کبک و رها سازی در طبیعت محکوم کرده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه ‌شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت، باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز  با بینش فرهنگی و اقتصادی در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد