Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:55:27 GMT

کتاب‌های نادر در یک مزایده

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۷۵۰

کتاب‌های نادر در یک مزایده

یک حراجی واقع در شیکاگو مجموعه‌ای ‌از کتاب‌های نادر یک مجموعه‌دار خصوصی را در ماه نوامبر به مزایده می‌گذارد.

به گزارش ایسنا به نقل از آرت دیلی،‌ از مهم‌ترین ‌کتاب‌هایی که در حراجی «‌هیندمن»‌ به مزایده گذاشته می‌شوند، به اولین نسخه‌های آثار چهره‌های برجسته‌ای همچون «چارلز داروین»، ‌«‌اقلدیس»،‌ «‌گالیلئو گالیله»،‌ «جیمز جویس»‌، «آیزاک نیوتن»‌،‌ «جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی. رولینگ»‌ و «ارنست شکلتون» می‌توان اشاره کرد. ارزش تمامی کتاب‌های ارائه‌شده در این حراجی بین یک تا یک و نیم میلیون دلار تخمین زده شده است.

به گفته مسئول بخش کتاب‌های حراجی «هیندمن»‌، مجموعه‌ای‌ از کمیاب‌ترین کتاب‌های حوزه‌های علمی، فناوری، ریاضی و آمار،‌ ادبیات و علوم اجتماعی در این مزایده گردهم آورده شده‌اند.

نسخه اول «منشأ گونه‌ها» نوشته «‌چارلز داروین» که‌ متعلق به سال ۱۸۵۹ است از جمله آثاری است که در این حراجی حضور خواهد داشت و قیمت ۱۲۰ هزار تا ۱۸۰ هزار دلار برای آن تعیین شده است.

 ارزش تقریبی نسخه اول «هری پاتر و سنگ جادو» ‌نوشته «‌جی. کی. رولینگ»‌ متعلق به سال ۱۹۹۷ نیز بین ۸۰ هزار تا ۱۲۰ هزار دلار تعیین شده است.

در این بین یکی از نسخه‌های اول «اولیس» ‌نوشته «جیمز جویس» که به تعداد محدود به چاپ رسیده بود با قیمت تقریبی ۱۲۰ هزار تا ۱۸۰ هزار در این مزایده حضور خواهد داشت.

این حراجی از سی و یکم اکتبر آغاز می‌شود.

انتهای پیام.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حراجي کتاب جی کی رولینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی ملک حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم. وی افزود: این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام انجام شده است و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را رفع کنیم. دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسرا‌های کهگیلویه و بویراحمد است، اضافه کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد. ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق گفت: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم، اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم. وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی برگزار می شود، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها