Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:09:41 GMT

حمودی: پیروزی تنها حلقه گمشده پیکان است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۹۹۹

حمودی: پیروزی تنها حلقه گمشده پیکان است

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تساوی پیکان برابر شاهین شهرداری بوشهر در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی به طور کامل یکطرفه به سود ما بود. به خوبی برنامه‌هایمان را درون زمین اجرا کردیم و بازی منظمی را انجام دادیم. تنها در استفاده از موقعیت‌هایمان و گلزنی بدشانس بودیم.

وی در مورد مشکلی که پیش از بازی برای بازیکنان پیکان در رختکن به وجود آمده بود، اضافه کرد: در ابتدای ورود به ورزشگاه داخل رختکن به خاطر دفع بود بد موادی ریخته بودند که تنفس را برای ما سخت کرد اما خیلی زود عبدالله ویسی سرمربی شاهین رختکن تیمش را برای ما خالی کرد که جا دارد از او به خاطر این اتفاق تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه چه زمانی این تیم قرار است اولین برد فصل خود را تجربه کند؟ خاطرنشان کرد: از نظر فنی در همه مسابقات تیم برتر میدان بودیم و حتی در دو بازی آخر حقمان پیروزی بود. پیشرفت هفته به هفته در تیم ما مشهود است و از بازی بعدی با استفاده از امتیاز میزبانی تلاش می‌کنیم به برتری برسیم.

حمودی اضافه کرد: امسال تیم خوبی داریم و همچنین از نظر فنی در سطح ایده آل قرار گرفتیم. تیم پیکان متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است. کسب پیروزی تنها حلقه گمشده پیکان است که با یک پیروزی به طور حتم روند بردهایمان آغاز خواهد شد.

وی در مورد دیدار آتی تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته چهارم لیگ برتر تصریح کرد: هیچ بازی در لیگ آسان نیست و همه تیم‌ها امسال برای موفقیت بسته شده‌اند و تلاش می‌کنند تا جایگاه مناسبی داشته باشند. به همین خاطر بازی برابر هیچ تیمی آسان نیست. می‌خواهیم در این مسابقه با استقفاده از امتیاز میزبانی اولین سه امتیاز فصل را بدست آوریم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد مقایسه شرایط امسال این تیم با سال گذشته خاطرنشان کرد: به طور حتم شرایط متفاوت است. سال گذشته با بد شانسی هایی مواجه شدیم اما شرایط با امسال متفاوت است. امسال از هر نظر در سطح خوبی قرار داریم اما با یک پیروزی همه چیز تغییر خواهد کرد.

تیم فوتبال پیکان از جمله تیم‌هایی است که در لیگ نوزدهم طعم پیروزی را نچشیده است. این تیم در دو بازی ابتدایی خود در لیگ برابر شهر خودرو و نساجی شکست خورد و اولین امتیاز فصل خود را برابر شاهین شهرداری به دست آورد. پیکان در جدول رده بندی با تنها یک امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. شاگردان حسین فرکی در هفته چهارم لیگ برتر روز جمعه ۲۹ شهریور ماه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ماشین‌سازی تبریز خواهد رفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تیم فوتبال پیکان علی حمودی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد