Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@15:21:32 GMT

بازدید وزیر علوم از دانشگاه مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۰۷۸

بازدید وزیر علوم از دانشگاه مازندران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه مازندران ضمن دیدار با رئیس و اعضای هیات علمی و تشکل‌های دانشجویی، از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه هم بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه مازندران ضمن دیدار با رئیس و اعضای هیات علمی و تشکل‌های دانشجویی، از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه هم بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدا وزیر علوم و جمعی از مسئولین، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه مازندران و نشست با اعضای شورای دانشگاه را انجام دادند و پس از آن عطرافشانی مزار شهدای گمنام، بازدید از پروژه‌های عمرانی و دیدار با تشکل‌های دانشجویی از دیگر برنامه‌های وی بوده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه متاسفانه دکتر سید احمد نصرالهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سید اسماعیل نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

همسر وی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد