Web Analytics Made Easy - Statcounter

این اتفاق تلخ سبب شده پای افراد زیادی مانند مسئولان ورزشگاه آزادی، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و پیمانکار نصب داربست این مجموعه باز شده و حتی تاکنون این پیمانکار بازداشت است.

طرفداری- دیشب (دوشنبه) پسر بچه هشت ساله یکی از دکه دار‌های ورزشگاه آزادی، به دلیل برق گرفتگی ناشی از برخورد با داربست در این مجموعه درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق تلخ سبب شده پای افراد زیادی مانند مسئولان ورزشگاه آزادی، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و پیمانکار نصب داربست این مجموعه باز شده و حتی تاکنون این پیمانکار بازداشت است.

از طرفی برخی منابع از احتمال بازداشت اعضای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خبر داده اند که صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره این موضوع اظهار داشت:

ابتدا باید درگذشت این پسربچه را به خانواده اش تسلیت بگویم. وظایف هر نهادی مشخص است. سازمان لیگ، مسئول برگزاری بازی، فدراسیون ناظر بر اجرای این مورد، باشگاه‌ها مسئول بلیت فروشی و شرکت توسعه و تجهیز مسئول گیت گذاری و بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی هستند و هرکسی باید در حوزه وظیفه خودش پاسخگو باشد. در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع و انجام دادن کار‌های مقدماتی هستیم، اما برق گرفتگی یک کودک در محیط ورزشگاه آزادی آن هم این مورد خاص به فدراسیون و سازمان لیگ ارتباطی ندارد.

فغانپور تصریح کرد:

تاکنون هیچ احضاریه یا ابلاغیه‌ای برای فدراسیون فوتبال از سوی نهاد‌های انتظامی و قضائی صادر نشده است. مسئول گیت‌های ورزشگاه آزادی و بلیت فروشی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است و مسئولان این شرکت باید پاسخگو باشند.

از طرفی پیمانکار داربست مجموعه ورزشی آزادی هم در این زمینه مسئول است چراکه این داربست را بدون عایق بندی به سیم برق متصل کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه