Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@05:23:37 GMT

فروش صندلی در دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی کذب محض است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۲۶۹

خرداد؛ رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: فردی که با جعل عنوان دانشجوی این دانشکده اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی کرده بود با طرح شکایت از سوی ما دستگیر شد.
به گزارش تسنیم،‌ محسن دالبند، رئیس دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی درباره خبر فروش صندلی در این دانشگاه عنوان کرد: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضا‌های آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی نموده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دالبند توضیح داد: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه‌های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره‌های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.
رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهیدبهشتی ضمن رد هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده اعلام کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه‌های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده‌های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه‌ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.
وی موضوع فروش صندلی و اخذ شهریه برای پذیرش این دانشجو را شدیدا تکذیب کرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت صورت می‌گیرد.
دالبند تصریح کرد: به محض اطلاع از تخلف و سوء استفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی گردید و دانشکده اقدام به طرح شکایت نموده و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی را ادامه خواهد داد. برچسب ها: دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی ، شهیدبهشتی ، محسن دالبند

منبع: خرداد

کلیدواژه: شهیدبهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سجاد دادفرافزود :داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی شرکت کرده آمد .

وی افزود : آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است.

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در ۱۴ حوزه امتحانی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه  گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم برقابت کردند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت