Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی از حذف قبوض کاغذی برای بیش از ۶۰ درصد از مشترکان برق در استان خبر داد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

علیرضا صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به رویکرد وزارت نیرو در راستای حذف قبوض کاغذی برق اظهار داشت: وزارت نیرو بنا را بر حذف قبوض کاغذی گذاشته و در این راستا قرار است مبلغ هزینه برق مصرفی مشترکان از طریق سامانه پیامکی به شماره موبایل اعلام شده مشترکان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بیش از 3 میلیون مشترک برق برای حذف قبوض هنوز ثبت نشده استبرقی شدن موتور پمپ‌ چاه‌های کشاورزی استان بوشهر باید تسریع شودمشارکت 70 هزار نیروی امنیتی در برقراری امنیت انتخابات تونس

وی افزود: این طرح در مرحله جمع‌آوری شماره تلفن‌های مشترکان است و تاکنون قریب به 70 درصد مشترکان شماره همراهشان ثبت شده و تا دوره دوم امسال 60 درصد قبوض مشترکان را از این طریق اعلام کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی تصریح کرد: از ابتدای خردادماه سال جاری٬ قبوض و هزینه برق مصرفی تمام مشترکان به صورت ماهانه محاسبه و دریافت می‌شود.

صبوری درباره میزان مصرف برق در تابستان سال جاری گفت: با توجه به رعایت مردم و همه مصرف‌کنندگان در تیرماه در مصرف خانگی قریب 2 درصد و در مصارف دولتی نزدیک 5 درصد کاهش مصرف داشتیم که در ابتدای تابستان سال جاری جزو استان‌های رنج سبز بوده و از این بابت از مردم سپاسگزاریم.

وی گفت: شرکت برق در سال‌های گذشته از مردم می‌خواست که در ساعات ابتدایی شب کاهش و مدیریت مصرف را داشته باشند. ولی در چند ساله گذشته پیک مصرف برق تغییر کرده و در ساعات ظهر و ساعات ابتدایی عصر اتفاق می‌افتد. از مردم می‌خواهیم در همه فصول سال این مورد را رعایت کرده و در ساعات پیک مصرف برق را مدیریت کنند.

صبوری درباره نحوه محاسبه میزان هزینه برق مشترکان نیز افزود: الگوی مصرف در مناطقی مثل استان ما در ماه‌های پیک مصرف٬ از خرداد تا شهریور 300 کیلووات ساعت ماهیانه و در بقیه ایام سال 200 کیلووات است. خوشبختانه 87 درصد مشترکان ما در استان زیر الگوی مصرف را مصرف می‌کنند و 13 تا 15 درصد بالاتر از الگوی مصرف را استفاده می‌کنند که محاسبه مصارف بر مبنای 16 درصد افزایش مصرف قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند

زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، زلزله ای به بزرگی 4.2 در عمق 8 کیلومتری تیتکانلو استان خراسان شمالی را به لرزه درآورد.

خبر در حال تکمیل

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • خراسان شمالی لرزید
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت