Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@18:44:51 GMT

۸۰ درصد مردم آذربایجان‌شرقی کارت ملی هوشمند دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۴۰۷

۸۰ درصد مردم آذربایجان‌شرقی کارت ملی هوشمند دارند

احد جودی امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع شهرستان آذرشهر اظهار کرد: کارت های ملی قدیمی فاقد اعتبار است و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نباید برای افراد فاقد کارت ملی هوشمند خدمات ارائه کنند.

وی افزود: از این پس هرگونه تغییر نشانی در کارت ملی هوشمند درج می شود و مهاجرت‌های داخلی و خارجی و یا تغییر نشانی افراد در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی با ابراز نگرانی از رشد منفی جمعیت در  آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در کشور و به تبع آن در آذربایجان شرقی با کاهش جمعیت روبه رو هستیم و جمعیت استان رو به پیری است و باید کارشناسان، برنامه ریزی کارشناسی برای کنترل جمعیت داشته باشند.

۴۶

کد خبر 1300369

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ حسن روحانی ایران و آمریکا قوه قضاییه بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت

یلوفر هوشمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد: من خودم از طرفداران ازدواج و فرزنداوری زیاد هستم معتقدم زوجی که ازدواج می‌کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.

وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می‌کند، ادم‌ها هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می‌گیرند، افزود: اعضای زندگی‌های خانوادگی در این شرایط از هم دور می‌شوند، ادم‌ها محتاط‌تر و ترس هایشان بیشتر می‌شود و به طبع از مسئولیت پذیری می‌ترسند. ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیزی و مسئولیت پذیری دارد.

هوشمند اظهار داشت: ما تبلیغات رسانه‌ای هم در کشورمان برای فرزنداوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی‌طلبد مگراینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.

وی یادور شد: الان اگر در فیلم و سریال‌ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می‌کنند، چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.

هوشمند درباره نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته گفت: الان سریال ما قدری این فضا را نشان می‌دهد و سنت شکنی کرده، تلویزیون بک رسانه مهم است و باید بیشتر ذر عرصه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه‌ها بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • ۴۵ درصد جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می‌برند / پوسیدگی دندان؛ شایع‌ترین بیماری بشر
  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند