Web Analytics Made Easy - Statcounter

صهیونیست ها امروز دومین بار در سال ۲۰۱۹ برای انتخاب اعضای کرسی‌های پارلمان این رژیم(کنست) به پای صندوق‌های رأی می‌روند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از برگزاری این انتخابات در اوایل سال جاری نتانیاهو مامور تشکیل کابینه شد، اما ناکام ماند.
در طول تاریخ نامشروع رژیم صهیونیستی، این نخستین بار است که حزب لیکود به عنوان حزب پیروز، نتوانست تشکیل کابینه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رهبران دو حزب اصلی رژیم صهیونیستی در آخرین ساعات پیش از رأی‌گیری که در میان تدابیر شدید امنیتی صورت می گیرد، شهروندانِ مردد را به شرکت در انتخابات به سود نامزدهای مورد حمایت خود فراخواندند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی پارلمان انتخابات امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو باید به خاطر امنیت اسرائیل استعفا دهد و این کابینه باید از زندگی ما خارج شود.»

درخواست لاپید برای استعفای نتانیاهو به دنبال اعلام استعفای چند مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

اخیرا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

دیروز هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ درخواست کرده بود از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی