Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:50:24 GMT

سهام هند بدنبال جهش قیمت نفت، سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۰۳۶

سهام هند بدنبال جهش قیمت نفت، سقوط کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از اسپوتنیک، پس از این که به دنبال حمله به تاسیسات نفتی عربستان (آرامکو)، قیمت نفت حدود ۱۰ درصد جهش کرد، شاخص سهام هندوستان به شدت پایین آمد.

هند سومین واردکننده بزرگ نفت جهان است و این ترس وجود دارد که با افزایش تنش‌ها در خلیج فارس، با بالا رفتن هزینه برای انرژی، رشد اقتصادی این کشور کند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاخص ملی سهام هند، نیفتی۵۰ با ۰.۷۹ درصد افت در روز دوشنبه و ۰.۸۵ درصد افت در روز سه‌شنبه به ۱۰۹۱۰.۲۰ واحد رسید.

شاخص دیگر سهام هند، بی‌اس‌ای‌ سنسکس، هم با افت ۰.۷۳ درصدی در روز دوشنبه و افت ۰.۸۷ درصدی روز سه‌شنبه به ۳۶۸۰۱.۹۳ واحد رسید.

نایب رییس و مدیر تحقیقات شرکت کارگزاری سهام کاروی، راوی سینگ، گفت: هرچند آمریکا تولید نفت شیل خود را افزایش داده است، اما ظرفیت محدودی برای پر کردن جای خالی صادرات عربستان دارد. چین، ژاپن و هند که بزرگترین واردکنندگان نفت عربستان هستند، بیشترین آسیب را خواهند دید.  

کد خبر 4720765

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس بازار سهام هندوستان پهباد آرامکو قیمت دلار بانک مرکزی ایران بورس آرامکو بازار سهام قیمت نفت صادرات غیرنفتی جنگ تجاری دلار ایالات متحده آمریکا پهباد قیمت یورو وزارت جهاد کشاورزی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  مدیر عامل باشگاه پیکان در حاشیه زمین فوتبال عقاب جویبار به خبرنگار ما گفت: در حال توسعه بزرگ‌ترین طرح کشف استعداد از فوتبالیست‌های جوان در ایران هستیم.

مددی تصریح کرد: تیم فوتبال باشگاه پیکان طرحی استعداد یابی را نخستین بار در این باشگاه ابتدا از شمال کشور در ساری با حضور مربیان در دوره سنی جوانان و نونهالان شروع کرد و در روز دوم در جویبار حضور یافتیم 

وی افزود:در طرح استعداد یابی، ۲۵۰ فوتبالیست از شهرستان‌های مختلف مازندران در این دو شهر حضور پیدا کردند.

مددی افزود: حضور پرتعداد بازیکنان از شهر‌های ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر و... با حضورمنصور هاشمی سرمربی تیم امید به همراه دستیارانش در کنار مهدی فرازنده سرمربی تیم جوانان پیکان و همکارانش، در ساری و جویبار، وظیفه تست‌گیری را برعهده داشتند.

وی تاکید کرد:طرح کشف استعداد‌های باشگاه پیکان که به تازگی آغاز شده، در شهر‌ها و استان‌های کشورادامه خواهد داشت تا این باشگاه ورزشکاران بیشتری را شناسایی کند و پس از ایجاد شرایط رشد فنی، تاکتیکی و شخصیتی، در اختیار جامعه ورزش کشور قرار دهد.

مددی یاد آور شد: پس از شناسایی بازیکنان، آنان به تهران دعوت می‌شوند تا با مدیریت این باشگاه مراحل تمرینی را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۵هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و تیم ما در لیگ کشور جوانترین تیم است و۱۱بازیکنان ما از جوانان در بزرگسالان حضور دارند و ما با همین ترکیب لیگ را به پایان می‌رسانیم.

این باشگاه پس از دوروز جویبار، را به سمت تهران ترک کردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • قیمت نفت صعودی شد
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران