Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@22:07:23 GMT

درآمدهای شهری به خزانه مورد تأیید شورای شهر واریز شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۱۵۰

درآمدهای شهری به خزانه مورد تأیید شورای شهر واریز شود

به گزارش وانانیوز، 

 مجید فراهانی در یکصدوشصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت:‌ رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم‌ترین انتظار اعضا از شهردار تهران و مدیران شهرداری است تا با رعایت اجرای دقیق و به موقع این مصوبات زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی افزود: به منظور تأکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور با عنایت به بند الف تبصره یک بودجه سال جاری، شهرداری تهران، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته و دستورالعمل خزانه‌داری در شهرداری‌ها ابلاغیه وزارت کشور درباره واریز کلیه درآمدها به حساب خزانه مورد تأیید شورای اسلامی شهر تهران این تذکر را مطرح می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی واحدها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و موسسات وابسته شهرداری تهران موظف هستند کلیه منابع درآمدی خود را به طور مستقیم در چارچوب قوانین و مقررات وصول و صرفا به حساب‌های درآمدی خزانه شهرداری تهران که به پیشنهاد شهرداری و تأیید شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شده، واریز کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: متأسفانه علیرغم تأکیدات قانونی شورا، برخی واحدهای شهرداری از واریز کامل درآمد خود به حساب خزانه مورد تأیید شورای شهر تهران خودداری می‌کنند و بعضا مبالغ درآمدی را در حسابی به جز حساب‌های مورد تأیید شورا واریز و نگهداری می‌کنند. امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد حفظ و صیانت از منابع درآمدی شهرداری و ارتقاء سطح انضباط مالی باشیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران مجید فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است