Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:17:01 GMT

حریف نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۱۶۲

حریف نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد

به گزارش به نقل از سازمان لیگ، آیین قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور دوشنبه شب در محل سازمان لیگ برگزار شد که بر این اساس تیم آویسا در هفته اول میهمان تیم هیات البرز است.

تیم آویسا خوزستان با قهرمانی در رقابت های لیگ‌ یک جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد تا فوتبال بانوان خوزستان پس از ۲ سال دوری، بار دیگر نماینده ای در لیگ برتر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروغ موری ملی پوش فوتبال بانوان کشورمان از چهره های شاخص تیم آویسا است که در صعود این تیم به لیگ برتر موثر بود؛ هدایت این تیم بر عهده فروزان سلیمانی سرمربی سابق تیم ملی کشورمان است.

این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از ۱۹ مهر ۹۸ آغاز خواهد شد و تیم ها باید تا نهم مهر حداقل نام ۱۴ بازیکن خود را در سازمان لیگ ثبت کنند.

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال