Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش برای مهار آتش سوزی جنگل‌های آمازون در برزیل/ رویترز ماهیگیری در ساحل بیروت/ EPA تظاهرات احزاب مخالف دولت در روز استقلال هندوراس/ خبرگزاری فرانسه جشن دویست و نهمین سالگرد استقلال مکزیک از اسپانیا در پایتخت مکزیک/ رویترز و گتی ایمجز تمرین یوگا در مرز مکزیک و ایالات متحده آمریکا/ خبرگزاری فرانسه دیدار "بوریس جانسون" نخست وزیر بریتانیا با "ژان کلود یونکر" رییس کمیسیون اتحادیه اروپا در "لوکزامبورگ"/ آسوشیتدپرس یک اثر نقاشی زمینی بزرگ درباره تخریب محیط زیست در" ژنو" سوییس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر 5 هزار متر مربعی از از رنگدانه های زغال چوب ، گچ ، آب و شیر ایجاد شده است./ EPA گردهمایی حامیان حقوق حیوانات در اوکراین/ گاردین تظاهرات دانشجویی در جزیره" پِکان‌بورو" اندونزی در اعتراض به کم‌کاری دولت در مبارزه با آتش سوزی جنگلی/ گتی ایمجز سیل در الله آباد هندوستان/ خبرگزاری فرانسه کنگره حزب لیبرال دموکرات بریتانیا/ گتی ایمجز رژه ارتش "السالوادور" به مناسبت سالروز استقلال در شهر "سان سالوادور"/ خبرگزاری فرانسه آیین دعا برای مردگان در معبدی در شهر "پنوم‌پن" کامبوج/ خبرگزاری فرانسه مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از چهل و چهارمین شنبه اعتراضات فرانسه تا مسابقات جهانی شیرجه "رد بول"

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • گل دیدنی ماشاریپوف به ذوب آهن (استقلال 1-1 ذوب آهن)
  • گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)