Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه فدراسیون فوتبال برنامه‌ای برای حضور زنان در بازی شهرآورد ندارد، گفت: بانوان و زنان در ورودی استادیوم حضور نیابند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه دومین مرحله دستگیری اراذل و اوباش در مقر پلیس تهران در جمع خبرنگاران به بازی شهرآورد که بعدازظهر روز ۳۱ شهریور اجرا می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: به تمام علاقمندان فوتبال عرض می‌کنم که حتما برای حضور در استادیوم باید بلیت اینترنتی تهیه کنند؛ چراکه به هیچ وجه در ورودی ورزشگاه بلیت فروخته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص حضور زنان در ورزشگاه اعلام کرد: فدراسیون برنامه‌ای برای ورود خانم‌ها نداشته و بدین منظور پیش بینی‌های لازم برای حضور خانم‌ها نشده است؛ بنابراین زنان بدین منظور در ورودی ورزشگاه حضور نیابند.

وی از ورزش دوستان تقاضا کرد که حتما از سرویس نقلیه حمل و نقل عمومی برای حضور در ورزشگاه استفاده کنند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پارکینگ‌ها حدود ۳ تا ۴ ساعت قبل از بازی باز خواهند بود، اما با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ‌ها بهتر است از مترو یا اتوبوس‌های شرکت واحد برای تردد استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سردار رحیمی حضور زنان در ورزشگاه دربی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای بانوان هوادار باشد.

در اولین حضور زنان در این ورزشگاه، اتفاقات نامطلوبی افتاد و وقایعی رخ داد که اتخاذ این تصمیم پيش بيني می‌شد. 

 

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد