Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید نامجو مطلق» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده است و این موضوع نگرانی‌های زیادی را برای هواداران این تیم در آستانه شهرآورد ۳۱ شهریور به وجود آورده است.

وی افزود: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی در ترکیب خود مواجه شده است و این تغییرات در روند عدم نتیجه‌گیری این تیم تاثیر مستقیم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این که چرا استقلال در هر فصل بازیکنان زیادی را از دست می دهد پرسشی است که مدیران این تیم باید جواب بدهند. برای من و بسیاری از هواداران استقلال به یک معما تبدیل شده است که چرا تیم‌های دیگر کمترین تغییر را دارند اما وقتی فصل به پایان می‌رسد انگار زلزله چند ریشتری در این تیم رخ می‌دهد.

نامجو مطلق تصریح کرد: قصد حمایت از «آندره‌آ استراماچونی» را ندارم اما او تیمی را تحویل گرفته‌ است که انقلاب درونی داشته است و احتیاج به زمان دارد تا تفکرات و برنامه‌های تاکتیکی‌اش را جا بیندازد.

وی تاکید کرد: ایرادی که از استراماچونی می‌توان گرفت عدم آرامش اوست که حاشیه‌های زیادی را برای استقلال به وجود آورده است. یک مربی باید در کنار زمین آرامش داشته تا بازیکنان از وی انرژی مثبت بگیرند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: اگر یک مربی ایرانی در کنار استراماچونی حضور داشت به طور حتم اطلاعات کامل‌تری در اختیار این مربی قرار میداد چرا که او فوتبال ایران را نمی‌شناسد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!

آفتاب‌‌نیوز :

بالطبع هر نقل و انتقالی دیر یا زود حاوی تغییر و تحول درون باشگاه خواهد شد.

ابتدا تغییر و جا به جایی در هیات مدیره و سپس مدیریت باشگاه و همگی بر عهده شرکتی است که این باشگاه به آن واگذار شده است، اما حال باید دید که این رنگ و بوی تازه در این هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل برای باشگاه استقلال خوش یمن خواهد بود و منجر به فتح لیگ خواهد شد و یک خبر تازه و نوید یک فصل پر امید و روشن برای فصل آینده خواهد داد یا خیر؟!

تغییر و واگذاری که مدت‌ها حرف و صحبتش بود و بالاخره به هر شکلی انجام شد و حال باید حاصل این واگذاری و تغییر را در طولانی مدت دید.

هر چند این اولین واگذاری رسمی برای باشگاه استقلال به ارگان یا جهت یا شرکتی نبوده است، اما تفاوت اینبار با دفعات گذشته شاید در مالکی است که ظاهرا اینبار پربارتر از دفعه گذشته نشان می‌دهد، اما در عمل باید شاهد این تغییر در آینده نزدیک بود و روی کاغذ نمی‌توان از نادیده‌ها نوشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟