Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، جعفر همتی اظهار داشت: به همت و تلاش مسئولین کشوری و استانی مرز خسروی به طرف کربلای معلا بیش از ۱۰ روز است که بازگشایی شده و همه‌ امکانات و زیر ساخت‌های لازم برای میزبانی از زائران اربعین حسینی نیز فراهم شده است.

وی افزود: ستاد اربعین مستقر در مرز خسروی در قالب ۱۶ کمیته اصلی تمام خدمات رسانی ها را بر عهده دارد و آماده خدمات دهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همتی با اشاره به کامل بودن زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زائران گفت: باتوجه به آنکه در نقطه‌ی صفر مرزی قرار داریم اما به لطف خداوند توانستیم پایانه‌ مرزی ممتازی در خاورمیانه ایجاد کنیم به لحاظ خدمات غذایی، بهداشتی، درمانی، اقامتی، گیت های عبوری و... سرآمد پایانه‌های مرزی دیگر باشیم.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی مرز خسروی ادامه داد: در قصر شیرین پارکینگی به وسعت ۱۰۰ هکتار برای ۵۰ هزار خودرو آماده کرده ایم، ۲۰ هزار اسکان تجهیز کرده و روزانه ۹۰ هزار غذای گرم تدارک دیده ایم.

وی افزود: در جاده قصر شیرین به خسروی نیز همه‌ی این امکانات در قالب موکب ها آماده خدمت رسانی هستند.

همتی با اشاره رایزنی‌ها دولت ایران و عراق برای سهولت تردد زائران از مرزخسروی تاکید کرد: جلسات متعددی با دولت عراق و مسئولین پایانه مرزی عراق برگزار کردیم و مقرر شد تا امکاناتی که برای زائران در آن سوی مرز نیاز است از سوی دولت عراق فراهم شود.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی مرز خسروی در خصوص امنیت این مرز خاطرنشان کرد: هیچ گونه مشکل امنیتی در مرز خسروی نداریم و در حال حاضر ۱۷۰۰ نفر از این مرز عبور کرده اند و در روزهای منتهی به اربعین حسینی شاهد جمعیت بیشماری از زائران خواهیم بود که خوشبختانه تدارکات لازم را در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران