Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:22:14 GMT

کمک ۵.۵ میلیارد ریالی خیران به پویش« تامهر با همدلی»

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۹۵۰

کمک ۵.۵ میلیارد ریالی خیران به پویش« تامهر با همدلی»

به گزارش خبرگزاری مهر،سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه «پویش تا مهر با همدلی» با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند استان تهران راه اندازی شده است، افزود: از ابتدای فعالیت این پویش تاکنون ۵.۵ میلیارد ریال برای از طرف خیران کمک شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ برای تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شده است که تاکنون ۱۲۸۱ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۹ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و ۴۹۸ بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تهیه شده است، بیان کرد: ۱۷۴ بسته لوازم التحریر ویژه دانشجویان نیز تهیه و به آنها اهدا شده است.

پرپنچی همچنین به برگزاری جشن عاطفه ها اشاره کرد و افزود: جشن عاطفه ها از هفتم و هشتم شهریورماه آغاز که مرحله دوم آن همزمان با بازگشایی مدارس در ۱۰ مهرماه با حضور دانش آموزان، اولیا و مربیان برگزار می شود.

وی یادآور شد: نیکوکاران و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۲۲۷۲۴ و یا شماره ثابت ۷۳۵۵ با انتخاب عدد ۴  نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

کد خبر 4720913 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش دستگیری سارق شهر تهران عملیات امداد و نجات محسن حاجی میرزایی مواد مخدر دادگاه پیروز حناچی بانک سرمایه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار شهرستان شهرضا با گرامیداشت هفته سلامت و تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان بر اجرای مفاهیم سلامت بر پایه شعار سال (سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت) تاکید کرد.


سید امیر جعفری با اشاره به نقش سلامتی در ارتقای تعلیم و تربیت دانش آموزان افزود: نقش آفرینی و همراهی مردم به خصوص دانش آموزان در داشتن جامعه سالم و اجرایی نمودن مفاهیم خودمراقبتی بسیار مهم است.


در این مراسم از سفیران سلامت نمونه و دانش آموزان برتر در حوزه‌های مختلف علمی با اهدای جایزه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند