Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:40:14 GMT

جمعیت نوآموزان کلاس اولی ایلام افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۹۹۸

جمعیت نوآموزان کلاس اولی ایلام افزایش یافت

امیر مهردادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا افزود: جمعیت دانش آموزان پایه اول استان سال تحصیلی جدید ۹ هزار و ۷۱۲ نفر است که این تعداد سال گذشته ۹ هزار و ۵۹۲ نفر بوده است.


وی ادامه داد: این افراد در سه هزار و ۱۲۵ کلاس درس مهرماه امسال پذیرش و سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.


معاون آموزش ابتدایی اداره کل اموزش و پرورش ایلام همچنین با اشاره به اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در این استان گفت: این طرح از اول تیرماه به مدت دوماه آغاز و اجرای آن پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهردادی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و اینکه برخی از این نوآموزان هنوز موفق به سنجش نشده اند فرصتی یکروزه تا پیش از اول مهرماه برای این افراد در نظر گرفته خواهد شد.


وی همچنین از برگزاری جسن شکوفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اولی پیش از آغاز سال تخصیلی در مدارس ابتدایی این استان خبر داد.


حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام مهرماه سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را آغاز می کنند.
۷۱۷۱/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید استان ایلام مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد