Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:35:43 GMT

میرفخرایی: والیبال نیاز به مدیری جاافتاده دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۱۱۳

میرفخرایی: والیبال نیاز به مدیری جاافتاده دارد

پیشکسوت والیبال ایران گفت: اگر تنها مصالح فدراسیون و منافع ملی را در نظر بگیریم، والیبال نیاز به مدیری جاافتاده و کامل دارد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

ناصر میرفخرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد ثبت نام کاندیداها در انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: معمولاً افراد ثابتی در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلاً هم همین طور بود و به برخی کاندیداها توصیه می‌شد به سود دیگری کنار بروند. 

وی ادامه داد: من در سال 1383 با توصیه مهرعلیزاده در انتخابات فدراسیون ثبت نام کردم. قرار بود که یزدانی‌خرم از فدراسیون والیبال به معاونت فنی سازمان برود و من رئیس فدراسیون شوم که یزدانی‌خرم گفت که در فدراسیون می‌ماند.  من در روز مجمع انتخاباتی هم چند دقیقه صحبت کردم و پیشنهادهای خودم را گفتم ولی وقتی نتیجه رای گیری 43 بر صفر می‌شود، یعنی جریانی وجود داشته است.

ماجرای پیچیده انتخابات فدراسیون والیبال با حضور مدیران وزارت ورزش/ از استعفای مبهم داوری تا حضور سوال‌برانگیز داورزنیادامه اتفاقات عجیب در انتخابات فدراسیون والیبال/ مخالفت با استعفای داوری برای حمایت از داورزنی؟

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: در سال 1390 هم سعید‌لو با من در مورد فدراسیون والیبال به توافق رسیده بود ولی احمدی‌نژاد او را اصلاً برای وزارت ورزش معرفی نکرد و توافق به هم خورد. 

میرفخرایی تصریح کرد: اگر تنها مصالح فدراسیون و منافع ملی را در نظر بگیریم، والیبال نیاز به مدیری جاافتاده و کامل دارد. فدراسیون والیبال از زمان ضیایی دچار نوعی سکته شده و نیاز است که جوان‌ها بیایند و برنامه بدهند. شاید حتی والیبال نیاز به ساختمان جدید و سازمان لیگی مجزا داشته باشد. 

او گفت: خیلی‌ها دوست داشتند که داورزنی به فدراسیون برگردد. حتی بازیکنان تیم ملی نیز کاملاً راضی به بازگشت داورزنی هستند. او تعامل خوبی با خانواده والیبال و جایگاه قابل توجهی در فدراسیون جهانی دارد. روزی که او برای ثبت آمد، من هم در فدراسیون بودم و از ثبت‌نام او خوشحال شدم. حضور داورزنی به سود والیبال است. 

انتهای پیام/ 

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا داورزنی والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی والیبال محمدرضا داورزنی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین