Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:12:03 GMT

انتصاب سیمایی صراف به عنوان دبیر هیات دولت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۳۳۱

معاون اول رئیس جمهور در حکمی حسین سیمایی صراف را به عنوان دبیر هیات دولت منصوب و اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم خدمات غنی‌تر و موثرتری، همسو با برنامه‌ها و سیاست‌های ریاست جمهوری در اختیار هیات دولت قرار گیرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن این حکم به شرح زیر است؛

جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف
نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات ارزنده و سوابق مفید، به موجب این حکم به استناد ماده 19 آیین‌نامه داخلی هیات دولت مصوب 8 آذر 1368 جناب‌عالی را به سمت "دبیر هیات دولت" منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران و کارشناسان محترم داخل و خارج دولت، با اتخاذ تدابیر لازم نسبت به افزایش کارآیی و اثربخشی دفتر هیات دولت، خدمات غنی‌تر و موثرتری را با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و همسو با برنامه‌ها و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری در اختیار هیات محترم دولت قرار دهید.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور در رونوشت این حکم از زحمات و خدمات ارزشمند آقای محسن حاجی میرزایی در طول مدت تصدی دبیری هیات دولت تشکر و قدردانی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری هیات دولت سیمایی صراف آرامکو عربستان شبنم نعمت زاده علیرضا صالح هپکو اراک انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان