Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@17:01:16 GMT

ارسال نفتگاز نیروگاهی در اردبیل ۹۴ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۳۴۲

ارسال نفتگاز نیروگاهی در اردبیل ۹۴ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی دربازدید از انبار نفت شهید بهفر اردبیل ،در مورد ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان گفت: در پنج ماهه اول سال۹۸  بیش از ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار  لیتر نفتگاز از طریق خط لوله از انبار نفت اردبیل به نیرو گاه انتقال یافته که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ به میزان ۹۴ درصد کاهش داشته است

مدنی افزود: علت اصلی این کاهش تامین به موقع گاز این نیرو گاه طبق دستور العملهای مقام عالی وزارت نفت توسط شرکت گاز استان و هوای مساعد منطقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره مصرف نفت گاز بخش غیر نیروگاهی نیز گفت: مصرف بخش غیر نیروگاهی این فرآورده نفتی در بازه زمانی یاد شده  ۱۴۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده که در قیاس با مدت مشابه پارسال ۱/۸ درصد کاهش داشته است.

قابل ذکر است که سوخت اصلی نیرو گاه سیکل ترکیبی سبلان گاز طبیعی و سوخت دوم آن نفتگاز می باشد .

۴۶
 

کد خبر 1300430

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل نفت باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ حسن روحانی ایران و آمریکا رجب طیب اردوغان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد

یوسف خدادادی امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت حدنگاری در گرمی (مغان) گفت: پارسال به طور میانگین برای ۱۹ درصد اراضی زراعی این شهرستان اسناد رسمی صادر شد که امسال به ۳۰ درصد افزایش یافت و تلاش می‌شود تا پایان سال این رقم به ۴۵ درصد برسد.

معاون دادگستری استان اردبیل با اشاره به اولویت اجرای قانون حدنگاری در دستگاه قضایی و اهتمام به اجرای دقیق و کامل آن، افزود: پیشرفت‌های خوبی در سایه همکاری و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط از جمله در بحث صدور اسناد زراعی انجام شده است.

به گفته او، اجرای قانون حدنگاری و تثبیت مالکیت موجب شفافیت و پیشگیری از بروز فساد و وقوع جرم می‌شود و در کاهش اختلاف‌های ملکی و میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم نیز بسیار موثر است؛ از این رو موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال تا رسیدن به نتیجه به جد پیگیری می‌شود.

خدادادی اظهار کرد: اراده جدی بین مسئولان شهرستان گرمی برای اجرای کامل قانون حدنگاری وجود دارد که انتظار می‌رود در سایه این اراده و انجام هماهنگی‌های لازم، به هدفگذاری‌های ترسیم شده در راستای صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی این شهرستان دست یابیم.

او با بیان اینکه تصمیم‌هایی نیز در مورد بافت‌های مسکونی گرفته شده است، افزود: در همین راستا سه هزار و ۴۰۰ فقره پرونده در حال رسیدگی بوده و هماهنگی لازم برای سرعت‌بخشی به صدور اسناد این زمین‌ها انجام شده است.

معاون دادگستری استان اردبیل بیشترین مشکل در صدور اسناد اراضی زراعی را کمبود نیروی انسانی واحدهای ثبتی و نبود اداره ثبت در بخش انگوت عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع در نشست‌های کمیته استانی مطرح می‌شود تا نسبت به برطرف کردن آن اقدام لازم صورت گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!