Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@03:51:26 GMT

دستگیری عامل شهادت 2 مامور پلیس پس از 6 سال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۴۴۹

دستگیری عامل شهادت 2 مامور پلیس پس از 6 سال

عامل شهادت ستوان دوم مجید بادامچی و سرباز وظیفه حسین رفسنجانی از شهدای امنیت؛ پس از ۶ سال در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

صبح بارانی دوم آذر ماه سال ۹۲ بود؛ گوشی تلفن همراهم روی بیصدا و در اتوبوس راین-کرمان بودم؛ نزدیکی های کرمان گوشی را نگاه کردم چندین تماس و پیام«لطفاً تماس بگیرید؛ کار فوری پیش آمده» تماس گرفتم؛ غریبه نبود، یکی از مسئولین سابق شهر و برادرهمسر دوست مجید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پس از یک مقدمه چینی کوتاه، رفت سر اصل مطلب و من آن لحظه درجا خشکم زد و قادر به هیچ واکنشی نبودم. فقط متوجه شدم تلفن قطع شد.

اولین کسی بودم که خبر شهادتش را دریافت می کرد؛ خبری بس ناباورانه و حالا مسئولیتی سنگین که باید خانواده را در جریان می گذاشتم. قطعاً باید واسطه هایی پیدا می کردم تا خبر را آرام آرام به عمو بگویند؛ گرچه عمو قدش خمید بعد از آن تا همین حالا...

پنجم محرم 1406ه. ق مصادف با (30شهریور)64 در خانواده ای ساده و بی ریا در راین به دنیا آمد؛ نامش را مجید گذاشتند؛ دوران دبستان، راهنمایی و هنرستان را در راین گذراند و بلافاصله به خدمت سربازی درآمد؛ دوران سربازی اش سه مقطع شد؛ دو مقطع در کرمان و یک مقطع کوتاه هم در کردستان.

پس از آن در نیروی انتظامی پذیرفته شد و پس از گذراندن دوره آموزشی چند ماهه در اصفهان در امداد یگان شهرستان بم مشغول به خدمت شد و در همین دوره تحصیلات دانشگاهی را نیز آغاز کرد تا اینکه تابستان 91 رهسپار ایرانشهر شد.

تقویم بارها و بارها ورق خورد تا دوباره رسید به محرم؛ همان ماهی که در آن به دنیا آمده بود؛ بامداد 19محرم الحرام 1435  مصادف با دوم آذر ۹۲، هنگام گشت زنی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد؛ شهید بادامچی از ناحیه گردن، سینه و دست مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و داغ سنگین رفتنش برای همیشه بر دل خانواده سنگینی ماند.

پیکر پاک و مطهرش پس از وداع در شهرستان های ایرانشهر و بم به زادگاهش-راین- منتقل و بر دستان مردم قدرشناس راین تشییع و در گلزار شهدای راین که همواره مأمنی برای دلخستگان است به خاک سپرده شد.

این روزها که باز هم تقویم روزهای محرم ورق می خورد و به ۱۴ محرم ۱۴۴۱ می رسد، پس از ۶ سال، اتفاقی می افتد که بار دیگر بهانه ای برای یادکردش می شود.

پایگاه اطلاع رسانی شهدای ناجا به نقل از سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با تلاش کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، عامل شهادت ۲ مأمور گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیر شد.

وی توضیح داده: دوم آذرماه سال ۹۲ در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده چهارراه پاستور خیابان بلوچ، {دو مأمور }به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که جلوی بانک توقف کرده بود، مظنون شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: با نزدیک شدن خودرو پلیس به محل برای بررسی موضوع سرنشینان خودرو پژو ناگهان با بیرون آوردن یک قبضه سلاح کلاش، اقدام به شلیک به سمت عوامل انتظامی کردند و در این حادثه ستوان دوم« مجید بادامچی» و سرباز وظیفه«حسین رفسنجانی» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و متهمان با بجا گذاشتن خودرو بلافاصله از محل متواری شدند.

او افزود: با ردزنی اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی یکی از متهمان که از آن زمان تاکنون در ارتفاعات صعب العبور منطقه "نایگون" مخفی شده بود، سرانجام هنگام تردد در سطح شهر ایرانشهر با یک دستگاه موتورسیکلت در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و به این دو قتل اعتراف کرد./ شبستان

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی در سنگر دستگیر شد

سرهنگ محمود حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی در بخش سنگر قصد اخاذی از اهالی و واحدهای صنفی را دارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و شناسایی فرد مورد نظر مشخص شد، متهم با غصب عنوان خود را مأموران یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری متهم داخل منزلش و کشف یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز خبر داد و بیان‌داشت: متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097364

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام