Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:18:27 GMT

«اکبری» سرپرست تأمین اجتماعی خراسان جنوبی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۴۸۵

«اکبری» سرپرست تأمین اجتماعی خراسان جنوبی شد

طی حکمی توسط معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی «علی اکبری» به عنوان سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، با صدور حکمی از سوی معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی «علی اکبری» با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این حکم آمده است نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و به موجب این حکم تا تعیین مدیرکل با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی منصوب می شوید. از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می‌نمایم.

 

علی اکبری پیش از این ریاست شعبه دو بیرجند، رئیس و کارشناس ارشد مستمری‌ها استان و همچنین معاونت امور بیمه ای اداره کل را بر عهده داشته است.

 

گفتنی است، «مجید درویشی» مدیرکل قبلی تامین اجتماعی خراسان جنوبی به سمت مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد منصوب شده است.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم اربعین حسینی شیراز استان بوشهر خبرگزاری شبستان اصفهان خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

دیگر خبرها

  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است