Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، تیم ملی تنیس روی میز آقایان کشورمان با وجود درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا اندونزی از صعود به نیمه نهایی با شکست مقابل کره شمالی و چین تایپه این رقابت باز ماند.

بیشتر بخوانید:شکست نمایندگان ایران برابر مالزی

تیم ملی تنیس مردان امروز برای  کسب عنوان پنجم تا هشتم به مصاف تیم هنگ کنگی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوشاد عالمیان در بازی اول با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد  اما نیما عالمیان در بازی بعد انتقام برادر خود را از حریف گرفت و با نتیجه  3 بر 2 به پیروزی رسید.در بازی سوم امین احمدیان و  در بازی پایان نوشاد عالمیان نیز بازی را به حریف خود واگذار کرد.

همچنین  تیم ملی آقایان کشورمان باید مقابل تیم  بازند رقابت هند و سنگاپور برای کسب مقام هفتم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: یارگیری تیم‌ها برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر تنیس روی میز

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تنیس روی میز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند