Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@15:12:56 GMT

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۲۶ شهریور ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۵۶۵

 بر اساس معاملات انجام شده  امروز (۲۶شهریور۹۸) بازار آزاد خودرو، قیمت ها روند نزولی نسبتا خوبی را نشان می دهند به طوری که تقریبا اکثر خودروهای پرفروش نسبت به دیروز با کاهش میانگین ۳۰۰ هزار تومانی همراه شده اند. اخبار اقتصادی-طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سمند ال ایکس، ۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو جی ال ایکس، ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شدند که این عدد بیانگر کاهش متوسط ۳۰۰ هزار تومانی در هر ۲ خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان  رسیده است، همچنین سایپا ۱۱۱ با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد. سایپا ۱۳۱ و تیبا با کاهش میانگین  ۵۰۰ هزار تومان به ترتیب به قیمت های ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شوند.

در ادامه برخی از خودرو ها بدون تغییر نسبت به روز گذشته به فروش رسیدند که این خودروها شامل پژو پارس به قیمت ۹۰ میلیون تومان، تندر پلاس اتوماتیک به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان، سایپا ۱۳۲ به قیمت ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سراتو به قیمت ۲۸۷ میلیون تومان، ساینا به قیمت ۵۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، دنا به قیمت ۱۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو به قیمت ۱۶۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان، پژو صندقدار به قیمت ۸۹ میلیون تومان، تندر پلاس دنده ای به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان، رنو تندر ۹۰ به قیمت ۱۱۹ میلیون تومان و رنو ساندرو اتوماتیک به قیمت ۱۶۶ میلیون تومان است.

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو 26 شهریور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، افشین دادرس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره وضعیت تولید و قیمت دام زنده سبک، اظهار کرد: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال این نرخ به حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان درمیادین دام رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور شرایط مراتع کشور را خوب دانست و افزود: براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی که امسال داشتیم از سال گذشته بهتر بوده است و این نوید شرایط خوبی را در مراتع به تولید کنندگان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و حمایت از تولید داخلی دارد، دورنمای خوبی برای تولیدکننده ایجاد شود که دلگرم به تولید شود و بتواند تولید را در بازار مصرف عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز دنا و ۲۰۷
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول