Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:50:37 GMT

قاتلان متواری در دالاهو دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۵۷۶

قاتلان متواری در دالاهو دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن ویسی اظهار داشت:پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منجر به قتل در شهر همدان، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس همدان مشخص شد عوامل این تیراندازی ها به شهر دالاهو گریخته اند و در گام بعدی پس از هماهنگی با کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان نسبت به شناسایی مخفیگاه متهمان متواری اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی دالاهو همچنین با اشاره به انجام هماهنگی های لازم پلیس با دستگاه قضائی، افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی دالاهو و ماموران اعزامی از همدان در فرصت لازم وارد مخفیگاه متهمان فراری شده و هر۳ نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان دالاهو در پایان از معرفی هر ۳ متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

کد خبر 4720973

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق همدان دستگاه قضایی ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد عاشورا شیراز ایلام مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا سانحه تصادف ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

محمد طالبی چاری افزود: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846790 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی دانش آموز تصادف

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد