Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه درباره تشکیل پرونده شخصیت برای جمعی از متهمان گفت: تشکیل پرونده شخصیت برای متهمان، سیاست مدنظر دستگاه قضائی است.

به گزارش ایرنا، غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در دهمین نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: طبق این پرونده می‌توان دید فارغ از آن که چه اعمال مجرمانه‌ای انجام شده است افراد چه ویژگی‌های شخصیتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اخیرا این موضوع از سوی رئیس قوه قضائیه این موضوع صادر شده است و می‌تواند کمک بسیار خوبی برای همکاران قضائی باشد تا پرونده شخصیت در کنار پرونده کیفری مطرح شود بنابراین این سیاست مد نظر دستگاه قضایی است و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی، درباره سحر خدایاری افزود: در مورد این پرونده بار دیگر ضمن تسلیت به خانواده داغدیده این خانم از اصحاب رسانه و همه کسانی که به این موضوع می‌پردازند وضعیت را نمی‌دانند؛ چقدر می‌خواهیم اعصاب و روان این خانواده را متاثر کنیم، خانواده سخن خود و دیدگاه خود را بیان می‌کند، اما به گونه‌ای به این موضوع پرداخته نشود که برای خود خانواده موجب آزردگی خاطر شود.

وی ادامه داد: در کنار ادعا‌های دروغین کسانی که دروغ ساختند دروغ پرداختند دروغ گفتند فضای جامعه را مشوش کردند حرف و سخن حق والدین داغدار او را هم بشنوید و به گونه‌ای رفتار کنید که خانواده بیش از این مورد آسیب گروهی قرار نگیرد.

اسماعیلی گفت: دستگاه قضا چه در این موضوع و چه در سایر موضوعات باید وظیفه قانونی خود را انجام دهد و از این که وظیفه قانونی خود را انجام دهیم هیچ منتی به کسی نداریم و آنچه که در راستای این مورد انجام شده اطلاع رسانی درباره اقدامات صورت گرفته و ملاقات با خانواده و تماس بنده با خانواده داغدار یا اقدامات قوه قضائیه اقداماتی را در دستور کار دارد و اطلاع رسانی هم کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قوه قضائیه شخصیت متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل