Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی السد قطر از صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه السد قطر، ‌ژاوی هرناندس پس از پیروزی شب گذشته (دوشنبه) السد قطر برابر النصر عربستان و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از نتیجه به‌دست‌آمده و سطح فوتبال ارائه‌‌شده توسط تیم السد بسیار خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه به‌خاطر پیام‌های تبریک‌شان نیز قدردانی می‌کنم.

سرمربی اسپانیایی تیم السد افزود: ما در بازی رفت در عربستان عملکرد خوبی نداشتیم اما در بازی برگشت به چیزی رسیدیم که نیازمان بود. السد شایستگی پیروزی و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با توجه به سطح فوتبالی که از خود به‌نمایش گذاشت داشت. بازیکنان السد دارای ذهنیت برنده هستند و این روند در بازی‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

ژاوی ادامه داد: 45 روز پیش کار سرمربیگری تیم السد قطر را آغاز کردم و خیلی خوشحالم که در این مدت زمان کم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. می‌خواهم به هواداران تیم السد که در بازی با النصر عربستان در ورزشگاه حضور داشتند ادای احترام کنم زیرا آنها یکی از ارکان پیروزی‌مان بودند./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها

جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت آغاز شد و تیم‌های ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کردند. برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۴:۳۰ بین دو تیم تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.

دانلود صوت خبر فوتسال آسیا

کد خبر 747871

دیگر خبرها

  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا