Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید علی کریمی  درجمع سبز پوشان حمایت همه جانبه خود را از نماینده لرستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اعلام کرد. وی افزود :بنده و هم همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان لرستان به عنوان یار دوازدهم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مسیر موفقیت این تیم هموار شود، چرا که این خواسته مردم است که تنها تیم استان شان در لیگ کشوری سربلند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای فراهم نمودن امکانات برای حضور تماشاگران
وی بیان کرد: تلاش می کنیم تمامی امکانات برای حضور تماشاگران خرم آبادی و حمایت از تیم خیبر نیز فراهم شود و دغدغه های حضور هواداران فهیم فوتبال لرستان در استادیوم تختی را به حد مطلوب و رضایت بخشی برسانیم.

باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد که از ان به عنوان شناسنامه فوتبال لرستان نام برده می شود، یکی از باشگاه های فوتبال ایران واقع در شهر خرم آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است این باشگاه هم‌اکنون به عنوان نماینده فوتبال لرستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازی می‌کند.

۴۶

کد خبر 1300464

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ورزشگاه امکانات ورزشی فوتبال ۱۲۰ مدیریت ورزشی استان لرستان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ حسن روحانی ایران و آمریکا رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان