Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@06:24:20 GMT

جمشید خیرآبادی استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۱۷۹

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، در حالی که رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است و علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز در محل برگزاری مسابقات هستند جمشید خیرآبادی که ریاست هیأت کشتی استان کردستان را نیز بر عهده دارد در اقدامی غیر منتظره از سمت خود در تیم ملی کشتی فرنگی امید استعفاء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس متن استعفای جمشید خیرآبادی از سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید به شرح زیر می‌باشد:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر علیرضا دبیر ریاست محترم فدراسیون کشتی
با سلام و احترام؛
در ابتدا لازم می‌دانم از اعتماد جنابعالی نسبت به اینجانب قدردانی نمایم و اعتقاد راسخ دارم که فرصت خدمت به ورزش پرافتخار کشتی فرصت خدمت به فرهنگی عزتمند است.
همانطور که جنابعالی مستحضرید در راستای خدمت به کشتی علی رغم آنکه مشغول توسعه ورزش اول کشور و خدمت به کشتی زادگاهم هستم، ولی با جدیت امور کشتی گیران تیم ملی امید را نیز دنبال می‌کردم تا جایی که خوشبختانه هم اکنون در هر وزن چند کشتی گیر آماده و با انگیزه حضور دارند که از شانس‌های اصلی کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستند و در مجموع وضعیت تیمی آنقدر خوب است که رسیدن به سکوی جهانی امید‌ها قابل دسترس خواهد بود.
علی ایحال با وجود مطلوب بودن وضعیت فنی تیم ملی زیر ۲۳ سال (امید) از آنجا که هرگز دوست نداشته و ندارم بخاطر منیت‌ها کوچکترین آسیبی به عشق همیشگی ام کشتی برسد و از سوی دیگر همدلی را اصل انکارناپذیر موفقیت در کار فنی می‌دانم، ضمن استعفاء از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید، برای کشتی ایران و جنابعالی بهترین‌ها را آرزومندم.
در پایان از ملت شریف ایران، تمامی بزرگان، پیشکسوتان و جامعه کشتی که از گذشته تا امروز همواره مورد حمایت و لطف آن‌ها بودم تشکر و قدردانی می‌کنم، باشد که بتوانم در زادگاه خود کردستان عزیز بیش از گذشته به کشتی ایران خدمت نمایم.
با تشکر
سرباز کوچک کشتی، جمشید خیرآبادی
۲۶/۰۶/۹۸

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جمشید خیرآبادی صدای ایران کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور بیست و هفت ساله تیم ملی والیبال ایران که فصل قبل در تیم ورونای ایتالیا حضور داشت و تنها بازیکن حال حاضر اردوی تیم ملی از سری‌آ ایتالیا در فصل گذشته است، حالا به امید اول تیم ملی و سرمربی‌اش تبدیل شده است.

با کنار رفتن امیر غفور، بردیا سعادت و صابر کاظمی سه قطر پاسور دعوت شده به اردوی تیم ملی به دلایل مختلف، امین اسماعیل‌نژاد باید بار فشار این غیبت‌ها را به تنهایی به دوش بکشد. پائز که روی درخشش او در لیگ ملت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است، از حالا تمرینات امین را به خوبی زیر نظر گرفته است و مراقب این ستاره خود است. پائز که به بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی علاقه زیادی دارد قطعا در صف این علاقه‌مندی‌ها امین اسماعیل‌نژاد در رتبه اول قرار دارد.

اگر امین اسماعیل‌نژاد بتواند همانند فصل 2022 در تیم ملی بدرخشد و همان آبشارها و سرویس‌های بی‌نظیرش را تکرار کند، نه تنها تیم ملی به دور نهایی صعود خواهد کرد بلکه جواز حضور در المپیک پاریس را نیز کسب خواهد کرد.

هواداران والیبال ایران انتظار دارند حالا که امین اسماعیل‌نژاد در بهترین لیگ دنیا بازی کرده، عملکردی متفاوت نسبت به دیگر بازیکنان را از خود به نمایش بگذارد و این می‌تواند فشار روی این بازیکن را چند برابر کند.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو