Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان کرمان روز سه شنبه در آئینتجلیل از این مدال آوران با اشاره به اینکه همه ۶۰ شرکت کننده از این استان حائز رتبه شدند افزود: در تمام طول دوره بچه‌ها با تمرینات زیاد و منظم گروه را همراهی کردند و موفق شدند در مقایسه با سال قبل یک جهش ۷۰ درصدی را در تعداد مدال و ورزشکاران کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس صادق زاده بابیان اینکه ورزش در سازمان بهزیستی اصل توانمندسازی است گفت: کرمان متولی ۶۲ مرکز حضور فرزندان است که باافتخار میزبان قریب یک هزار و ۴۰۰ نفر استعداد در این مراکز است.

صادق زاده افزود: استعداد و ظرفیتی که درزمینهٔ ورزش در کرمان وجود دارد  قطعاً در سال‌های آینده نوید ظرفیت‌ها و موفقیت های جدی‌تر و ارزشمندتری را با خود به همراه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بیان کرد: بهزیستی تنها به ۶۰ درصد از استعدادها ورود کرده است و هنوز مراکزی داریم که باید استعدادیابی شوند تا فرزندان ما در شرایط و مسیرهای تخصصی‌تری قرار گیرند تا در آن زمینه بارورشده و مایه عزت و آبرو شوند.

وی هر کدام از فرزندانی که در این مراکز وجود دارند را یک ظرفیت، افتخار و یک امتیاز برای سازمان بهزیستی استان و کشور دانست و گفت: ما آینده ورزش قهرمانی، المپیک  و پاراالمپیک را باید از همین امروز در برنامه بچه‌ها قرار داده تا تمام فرزندان بهزیستی روی سکوها بایستند و این ظرفیت قطعاً وجود دارد.

صادق زاده بابیان اینکه مسابقات مهر بهزیستی هرساله در کشور انجام می‌شود گفت: این مسابقات در ۸ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، دومیدانی، پینگ‌پنگ، آمادگی جسمانی و شنا و شطرنج برگزارشده که تنها در رشته فوتسال خانم‌ها حضور نداشتند.

وی همچنین گفت: خوشبختانه رقم خوبی برای ورزش در سال جاری اختصاص پیداکرده است و این‌یک امیدواری را به ما می‌دهد که سال‌های آینده با یک رویکرد تخصصی‌تری به ورزش بپردازیم.

در پایان با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی از مدال آوران تقدیر و تجلیل شد.

۹۸۸۹ / ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جشنواره ورزشی سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید