Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت سازمان استاندارد کشور گفت: در بحث اظهاریه انطباق، روش استانداردسازی از روش جهادی و قدیمی به سمت استانداردهای خوداظهاری پیش می‌رود تا بسیاری از مشکلات در سطح کشور و در سطح صنایع برطرف شود. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از شازند، وحید مرندی‌مقدم صبح امروز در چهارمین جلسه از ششمین دوره گردهمایی منطقه‌ای نظارت بر اجرای استاندارد استان مرکزی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی با استفاده از ظرفیت‌های بسیار زیاد خود توانسته در بین استان‌های صنعتی سرآمد باشد و باید در عرصه تولید استاندارد نیز پیشگامی کند، شاخص‌های نرخ استانداردسازی مسئله بسیار مهمی است، در کشور مدلی طراحی می‌شود تا نرخ استانداردسازی معین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دنبال این هستیم تا تصوری از وضعیت استانداردسازی در کشور به‌وجود بیاید، اظهاریه انطباق بحث دومی است که 10 سال روی آن کار شده و در ماده 24 قانون نیز با تلاش‌های بسیار آمده است.

معاون نظارت سازمان استاندارد کشور تصریح کرد: در بحث اظهاریه انطباق، روش استانداردسازی از روش جهادی و قدیمی به سمت استانداردهای خوداظهاری پیش می‌رود تا بسیاری از مشکلات در سطح کشور و در سطح صنایع برطرف شود.

مصوبات دومین نشست کارگروه بررسی استانداردسازی ورزشگاه‌هااستانداردهای ‌"غذای حلال"‌ تدوین می‌شود‌طرح جامع نان سالم در استان کرمان اجرا و عملیاتی شده اس

مرندی بیان کرد: در استان مرکزی و استان اصفهان که صنعتی هستند تحقق این اظهاریه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، امیدواریم با اجرای این طرح در زمینه پیشرفت استان مرکزی گام‌های موثری برداشته شود.

وی عنوان کرد: استان مرکزی در زمینه صنعت، اقتصادی و سایر موارد شاخص‌های بسیار خوبی دارد که باید از این ظرفیت به بهترین صورت استفاده شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری