Web Analytics Made Easy - Statcounter



پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تماشای بازی دربی گفت: می‌روم طبقه دوم در جایگاه ۱۰ درصدی پرسپولیس، تیم را تشویق می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی فنونی‌زاده قبل از شهرآورد از کالدرون حمایت کرد و برانکو را بی‌منطق خواند. فنونی‌زاده که معتقد است همیشه درصد بیشتری از سکوهای شهرآورد در اختیار پرسپولیسی‌هاست، گفت کنار استقلالی‌ها در جایگاه ویژه نمی‌نشیند و در روز میزبانی آبی‌ها به طبقه دوم می‌رود تا پرسپولیس را تشویق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر دارید برانکو اخراج شد؟

بله، شنیدم. تیم‌های عربی پول خوب می‌دهند و نتیجه خوب هم می‌خواهند. برانکو فکر می‌کرد آن‌جا هم ایران است که وقتی طارمی را کنار گذاشت، به جای او علیپور بیاید و با تعصب جایش را پر کند. برانکو دو بار رفت عربستان و ناموفق بود. موفقیت فقط برای مربی نیست و در ایران وقتی پرسپولیس ۱۳ بازیکن داشت، با تعصب و غیرت ایرانی تا فینال آسیا رفت.

دلیل اصلی اخراج برانکو چه بود؟

در عربستان تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اختیار مربی قرار می‌دهند و هم بازی خوب و هم نتیجه خوب می‌خواهند. برانکو و کی‌روش در ایران نتیجه‌گرا بازی می‌کردند و حالا در خارج ایران از آن‌ها انتقاد می‌کنند. در فوتبال ما این مربی‌ها با کمک تعصب بازیکنان به موفقیت رسیدند و عجیب نیست که در کشورهای دیگر موفق نباشند.

اگر کالدرون هم مثل برانکو نتیجه بگیرد، باید اخراج شود؟

انصاری‌فرد مدیر فوتبالی و کاربلد است و با یکی، دو باخت کالدرون را که سابقه بازی کنار مارادونا و تجربه کار در عربستان را دارد، اخراج نمی‌کند. باید از کالدرون حمایت کنیم تا مثل برانکو با شرایط کار در ایران آشنا شود.

موافق شهرآورد ۹۰ به ۱۰ در سکوها هستید؟

شهرآورد همیشه ۶۰ به ۴۰ یا ۷۰ به ۳۰ برگزار می‌شد و هیمشه پرسپولیسی‌ها بیشتر بودند و شاید این بار استقلالی‌ها بتوانند بیشتر شوند. البته من موافق این شرایط نیستم و نظر همه پیشکسوتان ۵۰-۵۰ بودن سکوهاست و شهرآورد تهران این شکلی قشنگ‌تر و جذاب‌تر است.

این بازی استقلال میزبان است. شما در جایگاه ویژه کنار استقلالی‌ها می‌نشینید؟

اگر ورزشگاه ۵۰-۵۰ نشود، می‌روم طبقه دوم کنار هواداران می‌نشینم و پرسپولیس را تشویق می‌کنم. از بالا زاویه دید بازی بهتر هم هست و می‌توانم کارشناسی هم برای هواداران داشته باشم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در دربی کارهای غیرواجب انجام دادند!

به گزارش ورزش سه، اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس با حضور نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان درباره شرایط خود گفت: در واقع وارد ۱۰ بازی آخر لیگ شده‌ایم. فصل قبل در ۱۰ بازی آخر، ما صعود خوبی در لیگ برتر داشتیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا امسال نیز صعود خیلی خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم. پیکان ۲ پیروزی خوب مقابل دو تیمی که خوب بازی می‌کردند به دست آورده و در نقل و انتقالات هم چند مهره را به خدمت گرفته است. پیکان در داخل محوطه جریمه خوب عمل می‌کند و ضربات سر خوبی می‌زند. کارهای هجومی پیکانی‌ها به این بازیکن ختم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: پیکان برخی مواقع سیستم بازی‌اش را تغییر می‌دهد و ۵-۳-۲ بازی می‌کنند و ما هم طبق عملکرد این تیم، تمرینات‌مان را انجام دادیم. برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم ۳ امتیاز لازم برای ادامه فصل را کسب کنیم. این بازی، پنجمین و آخرین دیدار فشرده ماست و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و تمام بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل و صددرصدی خودشان باشند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

او ادامه داد: بازی صفر-صفر برای هر هواداری ناراحت کننده است و دوست ندارد. خیلی وقت در این بازی تلف شد از کارهای پزشکی، تعویض‌ها، Var و کارهای غیرواجب که وقت زیادی تلف شد. ما مثل هواداران از نتیجه راضی نبودیم و برنامه داشتیم تا نتیجه به دست آوریم. نتوانستیم نتیجه مطلوب را به دست آوریم و از موقعیت‌ها نشد استفاده کنیم.

اوسمار خاطرنشان کرد: درسی که گرفتیم این بود هر موقعیتی که گرفتیم همان لحظه استفاده کنیم و به موقعیت قبلی و بعدی هرگز فکر نکنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره ارتباط با یحیی گل محمدی سرمربی سابق این تیم گفت: یک شام دوستانه بود برای دو نفری که همدیگر را دوست دارند و باهم دوست هستند؛ خارج از محیط کاری می‌خواستیم همدیگر را ببینیم و صحبت کنیم. فقط یک دورهمی دوستانه بود‌.

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی های متوالی عیسی آل کثیر؛ پرسپولیس می توانست بیشتر گل بزند!
  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!
  • دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود
  • دیدار یحیی و اوسمار پیش از شهرآورد
  • اوسمار: به دنبال جهشی بلند در ۱۰ بازی آخر هستیم
  • امید عالیشاه در گفت‌وگو با قدس: قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است / فاصله زیادی با صدرنشین نداریم
  • قهرمانی پرسپولیس مهم‌تر از رکورد من است
  • اوسمار: در دربی کارهای غیرواجب انجام دادند!
  • حرف‌های جدید در مورد دو دستگی در تیم برانکو!