Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را باید هفته ثبت تساوی های متوالی نامید چراکه از هشت بازی برگزار شده در آن پنج بازی به تساوی رسیده و تنها سه تیم شهرخودرو مشهد، پرسپولیس و سایپا موفق به عبور از حریفان شان شدند.

صدرنشینی شاگردان یحیی گل محمدی با عبور از ماشین سازان تبریزی در دیدار خارج از خانه، دومین پیروزی فصل پرسپولیس با ثبت نخستین شکست صنعت نفت آبادان، اولین توقف سپاهان و از بین رفتن بالانشینی برای شاگردان امیر قلعه نویی در بازی با فولاد، صعود تیم جوان ابراهیم صادقی به رتبه سوم جدول با برد پرگل مقابل نساجی، ناکامی استقلال در کسب اولین برد فصل به دلیل متوقف شدن شاگردان استراماچونی در خانه نفت مسجد سلیمان، هت تریک گل گهر در ثبت تساوی با متوقف شدن در بازی خانگی مقابل پارس جنوبی، تداوم ناکامی های علیرضا منصوریان و ذوب آهن به دلیل تساوی در ورزشگاه فولاد شهر مقابل تراکتور و دشت اولین امتیاز برای تیم های شاهین و پیکان در بازی مستقیم این تیم ها از نکات هفته سوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: منصوریان و دنیزلی امتیازات را تقسیم کردند/ حسرت پیروزی بر دل استقلالی‌ها ماند/ شاگردان فرکی با یک امتیاز به تهران بازگشتند
در زیر نتایج و برترین های هفته سوم لیگ را با هم مرور می کنیم:

گل گهر سیرجان ۱- پارس جنوبی جم ۱: سجاد آشوری برای گل گهر و محمد نوری برای پارس   نفت مسجد سلیمان ۱-استقلال تهران ۱: حامد نورمحمدی برای نفت و مهدی قائدی برای استقلال   ذوب آهن اصفهان ۰- تراکتور آذربایجان شرقی ۰   ماشین سازی تبریز ۰- شهر خودرو مشهد ۱: حسین مهربان   فولاد خوزستان۰- سپاهان اصفهان۰   سایپا تهران۴- نساجی مازندران۳: سعید محمدی فر، امیرحسین حسین زاده، آرمان رمضانی و کمال الدین نیک خوی برای سایپا و رحمان جعفری(۲گل) و علی شجاعی برای نساجی   شاهین شهرداری بوشهر۱- پیکان تهران۱: حسن نجفی برای شاهین و مهران موسوی برای پیکان   پرسپولیس تهران۱- صنعت نفت آبادان۰: محمد حسین کنعانی زادگان

تعداد گل: ۱۵ گل

میانگین: ۱/۸۷ گل در هر بازی

پرگل ترین بازی: سایپا۴- نساجی۳(۷گل)

کم گل ترین‌ بازی: ذوب آهن۰- تراکتور۰/ فولاد۰- سپاهان۰   بهترین بازیکن: محمد حسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) مدافع محبوب کارلوس کی روش و مارک ویلموتس در تیم ملی ایران که یکی از نفرات تاثیرگذار خط دفاعی این تیم محسوب می شود در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر با حضور روی نیمکت پرسپولیس تنها تماشاگر عملکرد زوج مستحکم سال های اخیر دفاع پرسپولیس یعنی سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده بود اما گابریل کالدرون در اولین بازی پس از فیفا دی برای نخستین بار به کنعانی زادگان اعتماد کرده و او را در ترکیب ثابت تیمش قرار داد.

این مدافع هم که انگیزه زیادی برای درخشش در جمع سرخ پوشان پایتخت دارد مقابل صنعت نفت روز فوق العاده ای داشت و ضمن ارائه عملکردی خوب در سازمان دفاعی پرسپولیس و پر کردن جای کاپیتان این تیم تک گل سه امتیازی شاگردان گابریل کالدرون را هم به ثمر رساند تا پرسپولیس با روحیه ای مضاعف به استقبال دربی پایتخت برود.

به همین دلیل محمد حسین کنعانی زادگان به عنوان برترین بازیکن هفته سوم لیگ انتخاب شد.بیشتر بخوانید: کنعانی و کُری خوانی برای استقلال بعد گلزنی! بهترین دروازه بان: محمد رشید مظاهری(تراکتور) ذوب آهن برای شکستن طلسم پیروز نشدن خود در لیگ برتر این هفته تیم مدعی تراکتور را پیش رو داشت اما تمام تلاش های شاگردان منصوریان برای گلزنی و رسیدن به هدف از سوی دروازه بان سابق این تیم دفع شد.   محمد رشید مظاهری که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم از ذوب آهن به تراکتور پیوست در بازگشت به ورزشگاه فولاد شهر چهره ویژه میدان بود و با خروج های به موقع و واکنش های عالی اش روی حملات سبزپوشان دیار نصف جهان این تیم را در کسب پیروزی ناکام گذاشت تا به عنوان برترین دروازه بان هفته سوم انتخاب شود. برترین سرمربی: یحیی گل محمدی(شهر خودرو) فوتبال منضبط و تاکتیکی تیم یحیی گل محمدی که ناشی از تفکرات خاص این مربی خوش فکر فوتبال ایران است سبب شد شهر خودرو با ثبت اولین شکست خانگی ماشین سازی، سپاهان مدعی را جا گذاشته و به تنهایی در صدر جدول لیگ قرار بگیرد.

یحیی که نشان داده در فصل جاری لیگ برتر انگیزه زیادی برای تداوم نتیجه گیری خوبش با مشهدی ها یا حتی کسب رتبه ای بهتر از جایگاه فصل گذشته دارد، با برد تیمش مقابل ماشین سازی به عنوان برترین سرمربی هفته سوم انتخاب شد.   بیشتر بخوانید: ماشین سازی صفر - شهر خودرو ۱ / سوغات ۳ امتیازی شاگردان گل محمدی از تبریز برترین تیم: شهر خودرو مشهد  در هفته ای که سپاهان صدرنشین در ورزشگاه شهدای فولاد به کسب تساوی بدون گل رضایت داد، مشهدی ها با استفاده از این فرصت طلایی و البته اشتباه مهلک مدافع و دروازه بان ماشین سازی در خانه حریف یک بر صفر پیروز شده و سند صعود خود به بالاترین رده لیگ را امضا کردند. 
شهرخودرو تنها تیمی است که در سه هفته ابتدایی لیگ موفق به هت تریک در کسب برد شده و با ادامه روند فعلی اش یکی از اصلی ترین مدعیان فتح جام نوزدهم خواهد بود. بیشتر بخوانید: سایپا ۴ - نساجی مازندران ۳/ صادقی اجازه کامبک به شاگردان مهاجری ندا برترین بازی: سایپا- نساجی اشتباهات متوالی بازیکنان و دروازه بان های نساجی و البته فرصت طلبی نارنجی پوشان پایتخت سبب شد سایپا در ۶۰ دقیقه ابتدایی بازی سه بر صفر از حریف مازنی اش جلو بیفتد اما سخت کوشی شاگردان رضا مهاجری که از حضور این مربی در کنار زمین‌ بی بهره بودند باعث شد آنها حتی با وجود ۴ بر یک عقب افتادن از حریف، تا آخرین ثانیه های این دیدار به دنبال کامبک زدن باشند اما در نهایت تنها توانستند ۲ گل را جبران کنند و بازی با برتری ۴ بر ۳ به اتمام برسد.   به همین دلیل بازی سایپا و نساجی به عنوان برترین بازی هفته سوم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: پیکر کودک هشت ساله جان باخته در ورزشگاه آزادی به بیمارستان شماره ۲ منتقل شد/ حضور قاضی کشیک در محل حادثه اتفاق های هفته اولین حضور مارک ویلموتس در ورزشگاه های لیگ برتر برای تماشای بازی گل گهر و پارس جنوبی اشتباهات داوری در بازی استقلال- نفت مسجد سلیمان
درگذشت عماد صفی یاری، کودک هشت ساله پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز