Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایلهان عمر، عضو کنگره آمریکا در پی موضع‌گیری‌های اخیر دونالد ترامپ درباره حمله به تاسیسات نفتی آرامکو، می‌گوید که دولت آمریکا درباره ایران غیر قابل اعتماد است. تاریخ انتشار: 14:04 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۴۲۱

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «ایلهان عمر» می‎گوید که "دولت ترامپ درباره ایران غیر قابل اعتماد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

عضو کنگره آمریکا که با شبکه سی‎ان‎ان مصاحبه کرده، گفت" ترامپ و اعضای دولت او پیامد اظهارات خود را درک نمی‌کنند.

این اظهار نظر ایلهان عمر در واکنش به توییت روز یکشنبه ترامپ مطرح می‌شود که ادعا‌های بی‌اساسی را درباره ایران در ارتباط با حمله به تاسیسات نفتی عربستان مطرح کرده بود.

ایلهان عمر در بخش دیگری تاکید می‎کند که "تنها کنگره حق قانونی اعلام جنگ را دارد، رئیس جمهور این حق را ندارد، وزیر خارجه این حق را ندارد و عربستان سعودی نیز این حق را ندارد."

وی با بیان اینکه آمریکا در موقعیتی قرار ندارد که درباره جنگ بی پایان دیگری بیندیشد ابراز امیدواری کرد که همکارانش در کنگره به دولت ترامپ فشار بیاورند تا عقب نشینی کرده و بداند که چگونه باید از دیپلماسی استفاده کند.

موضع‌گیری ترامپ در برابر ایران پس از حمله پهپادی ارتش یمن به آرامکو طی روزهای اخیر انتقاد بسیاری از سیاستمداران آمریکا را در پی داشته است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایلهان عمر کنگره آمریکا آرامکو تاسیسات نفتی عربستان ایران ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • پایان فرصت دولت بایدن برای گزارش به کنگره درباره اسرائیل
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!