Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@04:25:28 GMT

بهره‌مندی ۲۵ هزار هنرمند از بیمه درمان تکمیلی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۱۷۹۴

به گزارش اکوفارس، حسین سیدزاده در جلسه دیدار با غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این صندوق گفت: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور و رفع مشکلات آنان به دلیل عدم برخورداری آنان از مزایای یک فرد شاغل در جامعه خصوصاً در سال های پایانی عمر، تاسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گسترش خدمات بیمه ای از مهم ترین اهداف این صندوق است.

سیدزاده با اشاره به خدمات بیمه درمان تکمیلی بیان داشت: در سالجاری و با همکاری بیمه سرمد بیش از ۲۵ هزار نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور از سوی صندوق اعتباری هنر از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شدند و تلاش ما همواره براین است تا در عقد قرارداد با شرکت های بیمه‌ای، هنرمندان کشور با کمترین هزینه، بالاترین خدمات را دریافت کنند و نگران هزینه های درمانی خود نباشند همچنین بیش از نیمی از سهم بیمه تکمیلی اعضا توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت می شود.
بر اساس اعلام روز سه شنبه صندوق اعتبای هنر، وی در ادامه افزود: در سال ۹۶ به منظور سهولت دسترسی اعضاء به خدمات بیمه درمان تکمیلی از طریق پیاده‌سازی سیستم‌های مبتنی بر وب سامانه «بیمانو» طراحی و راه اندازی شد که از نظر نظارت بر عملکرد شرکت‌های بیمه، ارائه اطلاعات شفاف به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کاهش مراجعات حضوری، قابلیت پیگیری خسارت ها و....دستاورد بسیار قابل توجهی است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به حضور این صندوق در حوادث زلزله، سیل و رخدادهای اخیر کشور و حمایت از هنرمندان گفت: گسترش پوشش های بیمه ای برای جبران حوادث فاجعه آمیز در دستور کار صندوق قرار دارد. امیدواریم با همراهی شرکت‌های بیمه، بتوانیم منازل اصحاب فرهنگ و هنر و فضاهای فرهنگی و هنری را در مقابل بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه بیمه کنیم که نیازمند کمک و همراهی بیمه مرکزی هستیم.

غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی با تقدیر از عملکرد صندوق اعتباری هنر گفت: صنعت بیمه برای رشد و افزایش نفوذ خود به همراهی اصحاب فرهنگ و هنر نیازمند است و بدون استفاده از پتانسیل این گروه مرجع دستیابی به اهداف دشوار خواهد بود.
وی افزود: همچنین بیمه مرکزی بمنظور افزایش بهره مندی و تنوع خدمات بیمه ای به هنرمندان در کنار صندوق اعتباری هنر خواهد بود و این همکاری را با توان مضاعف ادامه خواهد داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین مقیسه - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اظهار کرد: به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری -قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک همچنین گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی به ‌نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکوهای تامین مالی جمعی و سکوهای تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود. درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل خواهد شد.

مقیسه با بیان اینکه صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قراردادهای واحدهای تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است، اظهار کرد: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی