Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:02:22 GMT

الغرافه به دنبال جذب ستاره ترک تبار اورتون

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۱۷۷

الغرافه به دنبال جذب ستاره ترک تبار اورتون

جنک توسون، ستاره ترک تبار باشگاه اورتون، در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به الغرافه قطر قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مارکو سیلوا، سرمربی پرتغالی اورتون، طی هفته های اخیر نشان داده با وجود دو مهاجم جوان خود یعنی کالورت لوین انگلیسی و مویس کین ایتالیایی که در تابستان از یوونتوس به این تیم پیوست، اعتقاد خاصی به مهاجم ترک خود یعنی جنک توسون ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توسون سی ساله که درتابستان 2018 از بشیکتاش به اورتون پیوست، طی مدت حضور خود در این تیم تنها هشت گل برای آبی های بندر لیورپول به ثمر رساند. توسون با شروع لیگ جزیره در فصل جدید هم فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و همین موضوع باعث شده این بازیکن ترک تبار تنها پس از یک سال حضور در لیگ برتر در آستانه جدایی از اورتون قرار گیرد.

 

 

 


در همین رابطه خبرگزاری اسکای اسپورت در گزارشی به گمانه زنی پیرامون آینده توسون پرداخته است.
اسکای در گزارش خود عنوان کرده: "باشگاه الغرافه قطر در پی جذب یک مهاجم تراز اول است و در همین رابطه به جذب جنک توسون علاقه نشان داده است. الغرافه که در ابتدا به دنبال جذب ماریو مانژوکیچ، ستاره کروات یوونتوس بود، حالا با نزدیک شدن مانژوکیچ به الریان، هدف خود را به سمت توسون ترکیه ای تغییر داده است."
توسون که در زمان حضورش در بشیکتاش به عنوان یک پدیده از او یاد می شد نتوانست فرم خوب خود را حفظ کند و با افت فاحشی در ادامه فوتبالش مواجه شد. او همچنین تا به اینجا چهل بازی ملی نیز برای تیم ملی کشورش انجام داده و پانزده گل نیز برای ترکیه نیز به ثمر رسانده است.

 

 

اورتون الغرافه قطر جنک توسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون الغرافه قطر جنک توسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در آمار بازی‌های رو در رو عملکرد قابل توجهی مقابل این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون ۱۳ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند که هشت بار سپاهان پیروز شده است و در سوی مقابل استقلال خوزستان تنها یک بار موفق به شکست سپاهان شده است، ضمن اینکه چهار تقابل دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۳ تقابل لیگ برتری دو تیم ۳۹ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم سپاهان و ۱۳ گل سهم استقلال خوزستان بوده است.

بهترین پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروزی سه بر یک بوده است که یک بار در اصفهان و دو بار در اهواز رقم خورده است.

آمار رویارویی‌های استقلال خوزستان و سپاهان

کد خبر 751057

دیگر خبرها

  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم