Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری با افزایش دما (بویژه در مناطق مرکزی) خواهد بود.

او بیان کرد: سرعت وزش باد گاهی در بعدازظهر و عصر در برخی مناطق مرکزی استان اردبیل تند تا نسبتاً شدید انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در اواخر وقت امشب نیز با عبور امواج ناپایدار از استان اردبیل در برخی مناطق رگبار و رعدوبرق احتمال می‌رود.

محمدی اظهار داشت: از فردا چهارشنبه ۲۷ شهریور تا روز جمعه جوی پایدار در سطح استان اردبیل حاکم می‌شود.

او افزود: در عصر روز جمعه بتدریج بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و هفته آینده با وزش باد‌های تند آغاز خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در هفته آینده با حاکمیت سامانه ناپایدار در استان، بتدریج کاهش دما و بارش باران (در ارتفاعات بارش برف) پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

کاهش دما و بارش باران از هفته آینده در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار شماره هشت هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان، افزود: براساس نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از صبح پنج‌شنبه تا شب شنبه (۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت) وزش باد شدید و گردوخاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد که ساکنان مناطق تحت تأثیر این سامانه، به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه کرده و از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت، از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6099984

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال پایدار در گرو فراگیری آموزش های مهارتی است
  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • بارش‌های بهاری و امیدواری کشاورزان اربیلی
  • افزایش دما از فردا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۳ میلیارد تومانی سیل در شهرستان فیروزه
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد