Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: میزان خدمات و امکانات درمانی در استان نسبت به سایر استان‌ها همچنین نسبت به نیازهای استان پایین است. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در بزرگداشت روز اورژانس و بازدید از مدیریت اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اهمیت نقش اورژانس اظهار داشت: یکی از معتمدترین نهادها در بین مردم اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی است که در همه لحظات آمادگی خدمت‌رسانی به مردم و افراد نیازمند به خدمات درمانی و فوری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه عوامل و مجموعه اورژانس استان خالصانه به مردم خدمت می‌کنند به همین سبب یکی از نهادهای 100 درصد مورد اعتماد مردم است که هروز شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی در این دستگاه هستیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: متوسط میزان رسیدن تیم اورژانس به بالین بیمار حدود 35 دقیقه است که امروز تقریبا به عدد استاندارد جهانی تقریبا 7 تا 8 دقیقه می‌رسد و براساس ارزیابی‌های انجام شده یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان با کارنامه و عملکرد درخشان است.

وی تصریح کرد: مباحث مربوط به خدمات درمانی و خدمت‌رسانی مراکز فوریت‌های پزشکی بحث جدی مردم بوده، به همین سبب از حساسیت بالایی برخوردار است، اورژانس به عنوان بازوی مردم و دولت در حوادث غیرمترقبه است.

استاندار مرکزی بیان کرد: کشور ما جزو 10 کشور نخست در بحران و بلایای طبیعی است، در شرایطی که با مشکلات کمبود نیرو و تجهیزات روبه‌رو هستیم اما اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حضور پیدا می‌کند و برخورد خوبی با مردم دارند به همین سبب باید این سرمایه را بهبود بخشیم تا شاهد رشد و توسعه آموزش، عملیات و بهبود شرایط باشیم.

افتتاح اورژانس بیمارستان حافظ شیراز؛ استان فارس با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو استخدمت‌رسانی ویژه اورژانس اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینینیاز اورژانسی 49 شهرستان به استقرار پزشکی قانونی

آقازاده خاطرنشان کرد: در کنار این اعتماد عمومی شاهد همکاری خیران با اورژانس هستیم به‌طوری که بخشی‌ از نیازها و کمبودها را برطرف می‌کنند و می‌توان گفت در موضوع مدرسه و مراکز درمانی در سطح کشور بی‌نظیر هستند همانند کار بزرگی که برای بیمارستان آیت‌الله خوانساری انجام دادند.

وی ادامه داد: میزان خدمات و امکانات درمانی در استان نسبت به سایر استان‌ها همچنین نسبت به نیازها هم پایین است، توجه به بیمارستان ولی‌عصر(عج)، بیمارستان‌های ساوه، خمین و غیره سبب انجام کارهای بزرگ شده است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: اقدامات خوبی را در زمینه زیرساخت درمانی و اضافه شدن سرانه تخت بیمارستانی در استان شاهد هستیم که نشان‌دهنده اراده دولت در انجام کارها است، امیدواریم رفتار پرسنل و نیروهای اورژانس برای سایر ادارات خدمت‌رسان الگو باشد.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت