Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت:آتش نشانان کودک ۶ ساله‌ای را که در آتش سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، گرفتار شده بود، نجات دادند. تاریخ انتشار: 15:03 - 26 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۴۵۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،ساعت ۹:۴۸ صبح امروز سه‌شنبه کودک ۶ ساله‌ای که در آتش‌سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، کوچه سلحشوری گرفتار شده بود، نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و راه پله بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان پس از باز کردن درب واحد مسکونی پس از جستجو در این منزل ۶۰ متری کودک ۶ ساله‌ای را یافته و بلافاصله به بیرون منتقل کردند و به سرعت تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون منطقه ۵ تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

وی افزود: پس از مهار آتش، نیرو‌های عملیات با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دود‌های جمع شده در داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.
علت این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش سوزی نواب میزان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم

فرماندار شفت از گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندار شفت با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت گفت: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند.

آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است؛ علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار