Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار با مدیران عامل بانک‌های ملی، ملت، سپه و صنعت و معدن در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل امور بانکی بخش صنعت و تولیدآذربایجان شرقی از همراهی مجموعه بانک‌های استان با بخش تولید قدردانی هم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان در حوزه صنعت و تولید، همکاری بانک‌ها برای توسعه و تقویت وضع موجود در این حوزه را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار آذربایجان شرقی همچنین ظرفیت‌های استان در صنایع ماشین‌سازی و قطعه‌سازی را یادآور شد و از هدف‌گذاری مدیریت اجرایی استان برای ایجاد قطب سوم خودروسازی کشور در تبریز خبر داد.

پورمحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی یکی از شرکت‌های استان برای تولید لوکوموتیو، از مدیران عامل بانک‌های ملی و ملت درخواست کرد تا در تأمین تسهیلات و منابع مورد نیاز این پروژه با این شرکت همکاری کنند.

شعبات برخی از بانک های خصوصی مستقر در آذربایجان شرقی به هزینه کرد و سرمایه گذاری سود ناشی از سپرده های مشتریان خود در خارج از استان متهم هستند. 

یکی از نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی دو سال قبل در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد در حالی که میزان سپرده های شعبات یکی از بانک های خصوصی در استان به پنجهزار میلیارد تومان - به قیمت آن روز-  می رسد، این بانک تنها درصد ناچیزی از آن را در استان هزینه می کند. 

۵۱۸

 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید اقتصاد بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی