Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:42:33 GMT

کمک به آماده‌سازی بیش از پنج مدرسه در منطقه ۱۲

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۲۹۱۶

کمک به آماده‌سازی بیش از پنج مدرسه در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از کمک به آماده‌سازی بیش از پنج مدرسه در محله‌های کمتر برخوردار این منطقه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و با همکاری مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان خبر داد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در پی بازدید از مدارس محله‌های کمتر برخوردار سطح منطقه ۱۲ با همراهی مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و بهسازی، زیباسازی و ایمن‌سازی فضای آموزشی دانش‌آموزان، شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان برای آماده‌سازی بیش از پنج مدرسه در محله های کمتر برخوردار سطح منطقه اعلام امادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: لکه گیری آسفالت، رنگ‌آمیزی و ایمن‌سازی فضای ورزشی مدارس، نظافت و معابر خیابان‌های اطراف مدارس از دیگر اقداماتی است که در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی یکی از خاطره‌ انگیزترین روزهای دانش آموزان است، افزود: شهرداری به‌ عنوان یک مجموعه خدمات‌رسان تلاش می‌کند بستر مناسب برای حضور دانش‌آموزان در محیطی شاد، زیبا و ایمن را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تعامل ایجاد شده بین شهرداری منطقه ۱۲ و مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان، مقرر شده در سال تحصیلی جدید، شهرداری در برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تعامل خوبی با این ناحیه داشته باشد.

کد خبر 389755

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهرداری منطقه 12 مدرسه آغاز سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی