Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان ، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان  اظهار کرد: از ابتدای سال تا مرداد ۱۱۵ زن و ۳۷۲ مردکشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۴۸۱ نفر بوده ۱.۲۵ درصد افزایش داشته است..

علی سلیمانی‌پور افزود: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال جاری در استان اصفهان ۱۱۵ نفر زن و ۳۷۲ نفر مرد بودند وطبق گزارشات موجود، حوادث امسال بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۲۷۲ نفر در جاده‌های برون شهری بوده، همچنین ۱۵۸ نفر در مسیر‌های درون شهری و ۵۷ نفر سایر موارد ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در مرداد ماه سال جاری ۱۱۵ نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: این تعداد نسبت به مرداد ماه سال گذشته که ۱۰۳ نفر (۱۵ زن و ۸۸ مرد) بودند، ۱۱.۷ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به مراجعه ۱۵ مورد فوتی (۲ زن و ۱۳ مرد) در پنج ماهه اول سال جاری به دلیل برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان، اظهار کرد: مرگ ناشی از برق گرفتگی در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل،۱۳ نفر افزایش داشته است که همه این تعداد مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی افزود: تعداد غرق‌شدگان ۵۵ نفر شامل ۱۰ زن و ۴۵ مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۵ نفر (۲ زن و ۲۳ مرد) بوده افزایش دو برابری داشته است.

او در خصوص جزئیات تلفات غرق‌شدگی در پنج ماهه اول سال جاری تصریح کرد: ۱۳ نفر در رودخانه، چهار نفر در دریاچه مصنوعی و سد، ۱۰ نفر در استخر کشاورزی، ۹ نفر در استخرشنا، ۱۲ نفر در کانال ۱۲، سه نفر در چاه و چهار نفر سایر موارد بوده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان جاده کشاورزی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رضاعلی نوروزی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرحله نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ در ۲۸ شهر استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر از داوطلبان را بانوان و نزدیک به ۲۳ هزار نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین داوطلبان استان شامل ۲۸ هزار و ۳۶۶ نفر در شهر اصفهان به رقابت می‌پردازند، گفت: پس از اصفهان، بیشترین داوطلبان در شهرهای کاشان با چهار هزار و ۳۲۸ نفر و نجف‌آباد با چهار هزار و ۱۷ نفر هستند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند و داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

نوروزی ادامه داد: ازبین داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری در این خطه ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر در گروه علوم تجربی هستند که بیشترین سهم از داوطلبان را با ۴۱ درصد شامل می‌شوند.

کد خبر 6088340

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر