Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:52:18 GMT

ارسال کیفرخواست راننده پورشه جنجالی به دادگاه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۶۱۹

ارسال کیفرخواست راننده پورشه جنجالی به دادگاه

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در پرونده تصادف راننده پورشه با عابر پیاده کیفرخواست با محوریت ایراد صدمه غیرعمدی منجر به فوت به دلیل بی‌احتیاطی در امر رانندگی صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ علی اصفهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه تصادف خودرو پورشه با پراید که منجر به کشته شدن یک نفر شد، کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به این که این حادثه از لحاظ قانونی قتل عمد محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: در دادسرا کیفرخواست با محوریت ایراد صدمه غیرعمدی منجر به فوت به دلیل بی‌احتیاطی در امر رانندگی صادر شده و اعلام نتیجه برعهده دادگاه است.   28 اردیبهشت ماه سال جاری بود که رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از تصادف یک دستگاه پورشه با پراید خبر داد که در ساعت 2 بامداد 26 اردیبشهت در خیابان کارگر اصفهان رخ داده بود. به گفته چلمقانی در این حادثه، خودرو پورشه به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز از جلو به پهلو یک دستگاه پراید برخورد می‌کند که به دلیل شدن جراحات راننده جوان پراید پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.   پس از این حادثه و با توجه به متواری شدن راننده پورشه، با تلاش‌های نیروی انتظامی وی بعد از حدود 48 ساعت شناسایی شده و دستگیر شد. اظهارات دختر مالک خودو در صحنه تصادف درباره پرداخت دیه متوفی نکته دیگر این تصادف بود که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و با واکنش عمده در فضای مجازی رو به رو شده بود؛ در همین راستا علی اصفهانی، دادستان اصفهان نیز از ورود مدعی‌العموم به پرونده این تصادف پرحاشیه خبر داده بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تصادف دو خودروی پراید و بنز در محور شهرکرد _ فرخ شهر یک فوتی و سه مصدوم داشت.
علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی