Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:03:47 GMT

مولدهای برق اضطرای در تمام ساختمان های مهم قم دایر شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۳۹۰۵

مولدهای برق اضطرای در تمام ساختمان های مهم قم دایر شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم،‌ محمدصادق پیشوایی در سومین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل افزود: وجود برق اضطراری در اماکن عمومی، پرجمعیت و اداره های دولتی به منظور جلوگیری از قطع برق در مواقع بحرانی ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم بر توجه همه دستگاه های اجرایی استان به رعایت اوص پدافند غیرعامل، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی در راستای مباحث پدافند غیرعامل نقاط ضعف و قوت خود را باید شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت شناسایی و جمع آوری نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل،‌ادامه داد: دستگاه های اجرایی  موظف به بررسی شناسایی مشکلات دستگاه خود در حوزه پدافند غیرعامل و ارائه گزارش به دبیرخانه پدافندغیرعامل قم هستند.

وی بازدید مستمر از اماکن عمومی و پرچمعیت را از جمله الزامات مقررات ملی ساختمان دانست و ادامه داد: بازدید از اماکن عمومی و پرجمعیت مانند حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در دست پیگیری است.

پیشوایی با اشاره به نامگذاری پنجم تا یازدهم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل خاطر نشان ساخت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان، تقدیر از فعالان این حوزه، نمایشگاه عکس و فیلم، برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه فرزندان کارکنان و برگزاری مانور از جمله برنامه های این هفته در قم است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل انرژی برق قم راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم