Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی میدانی، رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش، گفت: این مراسم فردا، 27 شهریورماه از ساعت 9 صبح در سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور فرماندهان و مسئولان لشکری در این مراسم، اضافه کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و تجلیل از برگزیدگان همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میدانی با اشاره به اینکه رقابت‌ها تا صبح امروز، 26 شهریورماه در چهار گروه داوری متشکل از داوران جوان و متخصص به میزبانی ستاد آجا برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با رقابت 616 نفر از منتخبان ادارت پنجگانه ارتش، برابر سهمیه در محل دژبان مرکز ارتش برپا شد.
رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش تصریح کرد: همچنین از دیگر ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به رقابت دو عضو از یک خانواد در یک رشته و همچنین تعدد رشته‌ها و نفرات جدید در این دوره از مسابقات اشاره کرد.
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های جانبی اعزام کاروانی از قاریان وحافظان به آستان مقدس امامزادگان عبدالعظیم حسنی(ع)، صالح(ع) و مرقد مطهر امام خمینی(ره) بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن مسابقات قرآن بانوان شاغل و ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • عیدیان راهی فینال شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد