Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:12:21 GMT

مرکز خدمات سلامت در مرز خسروی به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۴۴۹۳

مرکز خدمات سلامت در مرز خسروی به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح این مرکز گفت: مرکز خدمات جامع سلامت راه کربلا در محوطه پایانه مرزی خسروی با استقرار ۱۲ دستگاه کانکس راه‌اندازی و آماده ارائه خدمت است.

دکتر محمودرضا مرادی افزود: در این مرکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری، مامایی، بیماری‌های واگیر، بهداشت محیط، آزمایشگاه، دارویی، تزریقات و پانسمان به زائران کربلای معلی در مراسم باشکوه اربعین حسینی توسط معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر بهداشت همچنین به همراه مدیران ارشد حوزه بهداشت و مسوولان دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه، از بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان قصرشیرین بازدید کرد.

این بیمارستان ۹۶ تختخوابی که در نزدیکی مرز خسروی قرار دارد، برای خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین، مهیا و تجهیز شده است.

معاون وزیر بهداشت همچنین از مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ شهری سرپل ذهاب که توسط خیرین مشهدی در حال احداث است، بازدید کرد.

مرز خسروی به عنوان نزدیکترین مسیر عبور زوار عتبات‌عالیات به عراق مطرح بوده که بعد از سالها انتظار ۱۵ شهریور امسال با حضور وزرای کشور ایران و عراق بازگشایی شد، به همین جهت مسئولان استان تمام تلاش خود را برای میزبانی هرچه بهتر از زوار به کار گرفته اند.

مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد پایتخت کشور عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و سامرا  ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد، عملیات ساخت پایانه بین المللی مرز خسروی از سال ۷۷ در نقطه صفر مرزی آغاز  شد و در سال ۸۱ با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان مرز خسروی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است